سعید مدرس از "تنهایی" خواند/ تمایل خواننده جوان برای همکاری با دیگر آهنگسازان

15:00 - 25 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۰۲۲
سعید مدرس در جدید ترین سری فعالیت های خود ،‌ تک قطعه "تنهایی" را در اختیار علاقمندان موسیقی پاپ قرار داده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ سعید مدرس خواننده جوان موسیقی پاپ پس از مدت ها تک قطعه ای به عنوان "تنهایی" را در دسترس علاقمندان خود قرار داد.

این خواننده موسیقی پاپ که بیشتر آثارش را خود تنظیم می کند ،‌ کار ساخت ملودی و تنظیم قطعه ای "تنهایی" را انجام داده است. مدرس همچنین ترانه این اثر را هم سروده است.

سعید مدرس از

یکی از ویژگی هایی که در آثار موسیقایی سعید مدرس وجود دارد،‌ این است که او با توجه به علاقه اش به تصاویر متحرک و انیمیشن ،‌تلاش می کند برای بیشتر کارهای خود موسیقی ویدئو بسازد. او هم اکنون نیز مشغول تهیه تعدادی موسیقی ویدئو است.

خواننده آلبوم "ساحل چمخاله" که در شرایط فعلی ،‌ تصمیمی برای انتشار البوم ندارد از دلیل سکوت چند وقت اخیر خود به عنوان عاملی برای شنیدن شدن هر چه بیشتر قطعه هایی که با فاصله اندک از یکدیگر منتشر کرده،‌ سخن گفت.

این خواننده موسیقی پاپ گفته است : به جز قطعه "تنهایی" که برای آن ویدئو هم ساخته ام،‌ پروژه ساخت ویدئو برای چند اثر دیگرم را آغاز کردم.

وی افزود: در حال حاضر چند ویدئو آماده دارم که مراحل گرفتن مجوز آن ها طی می شود. سعی می کنم پس از "تنهایی" کم کم این آثار را منتشر کنم و می خواهم باز هم در زمینه تولید موسیقی ویدئو فعالیت بیشتری داشته باشم.

سعید مدرس از

این هنرمند جوان که در زمینه ساخت ملودی با آهنگ ساز دیگری همکاری نکرده است ،‌ از تمایلش برای همکاری با دیگر هنرمندان در بخش ملودی کرده و علاقه خود را از خواندن بر روی ملودی هایی جدید و متنوع بیان کرده است.

گفتنی است،‌سعید مدرس آلبوم "ساحل چمخاله" را در روزهای پایانی سال 1392 روانه بازار موسیقی کشورمان کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی پاپ روبرو شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *