رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست کمک کره جنوبی از آمریکا برای مقابله با تهدیدات کره شمالی

20:50 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۰۲۵
بنا به گزارش رسانه‌های محلی کره جنوبی وزیر دفاع این کشور درگزارش خود به نمایندگان مجلس اعلام کرد که فعالیت های مشکوک «پیونگ‌ یانگ» افزایش یافته و دولت کره جنوبی خواستار کمک آمریکا در این زمینه شده است.
کره جنوبی خواستار کمک آمریکا برای مقابله با تهدیدات کره شمالی شدبه گزارش گروه بین‌‍الملل ،رسانه‌های محلی کره جنوبی گزارش دادند که وزیر دفاع این کشور در گزارش خود به نمایندگان مجلس اعلام کرد که فعالیت های مشکوک «پیونگ‌یانگ» افزایش یافته و  دولت کره جنوبی خواستار کمک آمریکا در این زمینه  شده است.

خبرگزاری دولتی «یونهاپ» در گزارشی نوشت: مقامات کره جنوبی از دولت آمریکا خواسته‌اند که برای مقابله با تهدیدات بالقوه کره شمالی، نیروها و تجهیزات امنیتی نظامی بیشتری در کره جنوبی مستقر کند.

این گزارش در ادامه می‌افزاید:مقامات دفاعی کره جنوبی گفته‌اند که کره شمالی توانایی ایجاد تنش در شبه جزیره کره را دارد، اما ارتقاء همکاری نظارتی و شناسایی بین سئول و واشنگتن می‌تواند به نحو مؤثری اقدامات تحریک‌آمیز پیونگ یانگ را مهار کند.

در اوایل ماه دسامبر نیز مقامات امنیتی کره جنوبی هشدار داده بودند که پس از بی‌ثباتی حاصل از رسوایی اقتصادی رئیس‌جمهور این کشور احتمال حمله سایبری به سازمان ها  و زیر ساخت های دولتی افزایش می‌یابد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *