گزارش آمریکایی‌ها از روند عملیات آزادسازی موصل

8:50 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۷۵۵
فرمانده نیروهای آمریکایی در ائتلاف آزادسازی موصل درباره روند عملیات موصل گفت: براساس برآورد ما هم اکنون بین 3 تا 5 هزار نفر از عناصر داعش در شهر موصل قرار دارند و تزدیک به دو هزار نفر از آنها نیز کشته یا به شدت زخمی شده‌اند.
گزارش آمریکایی‌ها از روند عملیات آزادسازی موصلبه گزارش گروه بین‌ الملل ، ژنرال «استفان تاونسند» فرمانده نیروهای آمریکایی در ائتلاف آزادسازی موصل درباره روند عملیات موصل گفت: براساس برآورد ما هم اکنون بین 3 تا 5 هزار نفر از عناصر داعش در شهر موصل قرار دارند و تزدیک به دو هزار نفر از آنها نیز کشته یا به شدت زخمی شده‌اند.

براساس بیانیه پنتاگون «تاونسند» که در پایگاه هوایی عراق به «اشتون کارتر» درخصوص عملیات آزادسازی موصل گزارش می داد تصریح کرد: درآغاز عملیات برآورد ما این بود که که تعداد عناصر داعش در کمترین رقم 3 هزار و500 نفر و در بیشترین رقم6 هزار نفر درشهر موصل حضور داشته باشند.

این ژنرال آمریکایی همچنین می‌افزاید: براساس محاسبات ما نیروهای ائتلاف آزادسازی موصل تاکنون نزدیک به دو هزار نفر از عناصر داعش را کشته یا به شدت زخمی کرده است و اگر بخواهیم دقیق‌تر اعلام کنیم نزدیک به 3 تا 5 هزار نفر داعشی دیگر در شهر موصل حضور دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *