رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

18 هزار نفر از مردم حلب از مناطق تحت اشغال تروریست ها فرار کردند

9:12 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۸۱۸
مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته حدود 18 هزار نفر از مردم حلب از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها فرار کرده‌اند.
18 هزار نفر از مردم حلب از مناطق اشغالی فرار کرده‌اند
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از اسپوتنیک، مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حدود 18 هزار نفر از مردم حلب از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها فرار کرده‌اند.

مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که در طول 24 ساعت گذشته حدود 18 هزار نفر از مناطق اشغالی حلب موفق به فرار شده‌اند که از این تعداد حدود 7500 نفر کودکان بوده‌اند.

این مرکز با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این مطلب گفته است که نیروهای روسیه در طول 24 ساعت گذشته حدود 8 هکتار از اراضی حلب را از وجود مین و مواد منفجره پاکسازی کرده‌اند.

این بیانیه در ادامه افزوده است که در طول 24 ساعت گذشته حدود 28 تروریست نیز تسیلم شده و سلاح‌های خود را بر زمین گذاشته‌اند.

این کار در راستای تصمیم دولت بشار اسد مبنی بر عفو تسلیم شدگان، انجام شده است.

نیروهای ارتش سوریه در روزهای گذشته حلقه محاصره خود در مناطق شرقی حلب را به شدت تنگتر کردند و دیوار گروهک های تروریستی را در هم شکستند و خسارات فراوان را به آنها تحمیل کردند به طوریکه همه خبرها حاکی از پیروزی قریب‌الوقوع نیروهای ارتش در شهر راهبردی حلب دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *