رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تردد آرام زائران در مرز مهران + فیلم

15:26 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۱۵۴
خبرگزاری میزان-خیل شیفتگان امام حسین(ع) در پنجمین روز انتظار تا اربعین کماکان از سوی مرزهای ایران به سمت کشور عراق در حرکت هستند. فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تردد در پایانه مرزی مهران به دلیل تجمع افراد در پشت گیت های مرزی ساعاتی مختل شد، ولی هم اکنون تردد در پایانه مرزی مهران با روانی بیشتری صورت می گیرد و وضعیت حادی در تردد زائران وجود ندارد. در این ویدئو، تردد آرام زائران در مرز مهران را مشاهده می‌کنید.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، خیل شیفتگان امام حسین(ع) در پنجمین روز انتظار تا اربعین کماکان از سوی مرزهای ایران به سمت کشور عراق در حرکت هستند. فتحی‌زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تردد در پایانه مرزی مهران به دلیل تجمع افراد در پشت گیت های مرزی ساعاتی مختل شد، ولی هم اکنون تردد در پایانه مرزی مهران با روانی بیشتری صورت می‌گیرد و وضعیت حادی در تردد زائران وجود ندارد. به دلیل حجم عظیم زائران از هموطنان می‌خواهیم حتی الامکان با طمانینه و با تاخیر به این پایانه برسند تا ما بتوانیم حجم افراد حاضر در این مرز را به کشور عراق عبور دهیم؛ ظرفیت مهران کاملا اشباع شده است و هم وطنان در صورت اصرار به عبور از این مرز ، باید در ترافیک منتهی به این مرز بمانند. در این ویدئو، تردد آرام زائران در مرز مهران را مشاهده می‌کنید.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/02']

دانلود

var player = videojs('player_384897_862445',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/862445',{},function (data) {}); }));

دانلود


تردد آرام زائران در مرز مهران + فیلم


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *