رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در شرایط آشفته خاورمیانه ایران از امنیت پایداری برخوردار است

2:35 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۰۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس منشاء همه تحولات امروز و آینده کشور هستند.
به گزارش گروه سیاسی ، علاءالدین بروجردی در آئین بهره‎برداری از یک واحد آموزشی خیر‌ساز در این شهرستان اظهار کرد: افراد برای ایفای نقش در آینده کشور باید درون دبستان‎ها تربیت شوند.

وی عنوان کرد: ایجاد تحولات فرهنگی در عرصه‎ها و بخش‎های مختلف کشور به جایگاه والای مدرسه و نقش معلمان در ایفای مسئولیت و رسالت خطیر آنها در امر آموزش و تربیت جامعه دانش‎آموزی برمی‎گردد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشابه اقدام خیرین در امر مدرسه‎سازی در کشور ایران در هیچ کشور دیگری نمی‎توان یافت، خاطر نشان کرد: خیرین در این سال‎ها همسنگ و دوشادوش دولت در حال احداث مدرسه در نقاط مختلف کشور هستند.

بروجردی از احداث واحد آموزشی خیر‌سازی که به نام رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور در شهرستان بروجرد به بهره‎برداری رسید، به‌عنوان یکی از حلقه‎های متعدد مشارکت خیرین در ساخت مدرسه در کشور یاد و در خصوص تداوم این رویه در احداث واحدهای آموزشی در سراسر کشور ابزار امیدواری کرد.

وی از امنیت به‌عنوان یکی از مولفه‌های اصلی یاد و تاکید کرد: خوشبختانه در شرایط آشفته منطقه خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایداری برخوردار است که این اصل مهم زمینه را برای برداشتن گام‎های موثر در همه عرصه‎ها و حوزه‎ها فراهم می‎کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی حضور مردمی را یکی را از فاکتورهای اصلی موفقیت‎های به دست آمده در کشور در بخش‎های مختلف خواند و ادامه داد: نمونه این حضور را به خوبی می‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یافت.

بروجردی تاکید کرد: حضور مردم در عرصه اقتصاد به‌عنوان یک نقطه ضعف در شرایط کنونی، حلال مشکلات است، بنابراین باید در عرصه اقتصادی هم باید بسیاری از گره‎های موجود در کشور از طریق حضور فعال مردم و سرمایه‎گذاران در این عرصه مرتفع و حل شوند.

وی مشارکت خیرین در امر مدرسه‎سازی و همراهی و همیاری با دولت در این عرصه را تحسین برانگیز خواند.

گفتنی است، در پایان این آئین با اهدای هدایایی از خیرین مدرسه‎ساز قدردانی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *