لغو تورنمنت‌های تدارکاتی در عملکرد ما تاثیرگذار بود/ «عباسعلی»مدال ارزشمندی کسب کرد

5:20 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۱۹۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم کاراته بانوان لغو تورنمنت‌های تدارکاتی را یکی از دلایل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های قهرمانی جهان دانست.
مریم مشیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، ضمن تبریک به کادر فنی تیم آقایان بابت کسب بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران در میدان جهانی، اظهار داشت: شرایط خانم‌ها با آقایان به هیچ وجه شبیه به هم نیست و شما نباید عملکرد این دو تیم را با هم مقایسه کنید. ما با توجه به اینکه دومین اعزام تاریخ بانوان را به رقابت‌های جهانی داشتیم، یک مدال برنز کسب کردیم و دست خالی به کشور بازنگشتیم.

وی افزود: ما یک مدال برنز ارزشمند توسط «حمیده عباسعلی» کسب کردیم که به سید یک جدول خود تنها با یک پرچم باخت. «عباسعلی» توانایی رسیدن به فینال را داشت اما به هر حال در کاراته یک پرچم می‌تواند نتیجه را زیر و رو کند.

سرمربی تیم کاراته بانوان ضمن اشاره به اینکه در کومیته تیمی عملکرد نسبتا خوبی داشتیم، افزود: ما به تیم فرانسه که قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد باختیم و اگر تنها یک تساوی مقابل این تیم کسب می کردیم، می‌توانستیم حتی به مدال طلا هم فکر کنیم.

وی در ادامه به نفرات باتجربه تیمش اشاره کرد و گفت: «رزیتا علیپور» و «فاطمه چالاکی» که دومین رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کردند هم در هانتی نتیجه را واگذار کردند. واقعا امتیاز هانتی بلای جان ما در میدان جهانی بود.

مشیری در پاسخ به این سوال که لغو تورنمنت‌های تدارکاتی چه تاثیری در عملکرد تیمش داست، اظهار کرد: اگر بچه‌های ما کمی باتجربه‌تر بودند می‌توانستیم به راحتی 2 مدال انفرادی و یک مدال تیمی کسب کنیم. تجربه هم از طریق شرکت در مسابقات بدست می‌آید و لغو تورنمنت‌های تدارکاتی واقعا به ضرر ما تمام شد.

سرمربی تیم کاراته بانوان ضمن بیان این مطلب که از نتیجه کسب شده رضایت ندارد، تصریح کرد: ملی پوشان ما از جان و دل مایه گذاشتند و من به خودم اجازه نمی‌دهم که به آنها خرده‌ای بگیرم. درست است که پتانسیل ما بیش از یک مدال بود اما باید قبول کنیم که برای کسب مدال جهانی نیاز به کار بیشتری داریم.

وی با اشاره به اتحاد کادر فنی تیم ملی، افزود: من، لیلا بهرامی و فریبا بداغی با هم یکدل بودیم و تمام تلاش خود را برای ملی پوشان انجام دادیم. ما هیچ حاشیه‌ای در تیم نداشتیم و فقط در برخی مسائل با هم اختلاف نظر جزیی داشتیم که این مسئله  هم طبیعی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *