مشکل تیم ما بدشانسی است/ سایپا به روزهای اوج برگردد، من‌هم به تیم ملی دعوت می‌شوم

8:00 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم با بهبود شرایط سایپا شرایط حضور دوباره‌ام در تیم ملی فراهم شود.
سیامک كوروشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط سایپا در جام حذفی و صعود این تیم به مرحله بعد اظهار داشت: بازی سایپا با بادران بازی‌ خوبی بود و دو تیم برای پیروزی و صعود به مرحله بعد برنامه داشتند. ما در نیمه اول عملكرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی افزود: خدا را شكر توپ‌هایمان در این مسابقه به گل تبدیل شد و توانستیم با صعود به مرحله بعد حریف نفت مسجدسلیمان شویم. امیدوارم در این مسابقه قرعه‌كشی به نحوی باشد كه سایپا میزبان باشد تا روند صعودی‌ خودمان را همچنان ادامه دهیم. این تعطیلات لیگ به ما كمک كند تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را پوشش دهیم و با قدرت رقابت‌های لیگ را ادامه دهیم.

مدافع سایپا  در رابطه با تعطیلات لیگ برتر گفت: به هرحال این تعطیلی‌ها به خودی خود به ضرر همه تیم‌هاست اما ممكن است در این بین برخی تیم‌ها بتوانند از این فرصت بهره برده و نقاط ضعف و قوت خودشان را پوشش دهند.

کوروشی در ادامه گفت: وقتی بازی‌ها روی برنامه و پشت سر هم انجام شود، تیم‌ها وضعیت استانداردی پیدا می‌كنند و با هماهنگی بهتر كار را دنبال می‌كنند اما این تعطیلات باعث می‌شود هماهنگی به‌وجود آمده به مشكل بخورد. من هم مثل فرکی معتقدم این تعطیلات برای ما زیان آور بوده است، زیرا بد نتیجه نگرفته بودیم. با این حال امیدوارم در این برنامه‌ریزی صورت گرفته این تعطیلات باعث شود بتوانیم با قدرت كار را در ادامه لیگ دنبال كنیم.

وی درباره شرایط نا مناسب تیمش در جدول لیگ برتر اظهار داشت: سایپا خوب بازی می‌كند و سرمربی خوبی دارد اما به نظرم اینكه نوسان داشته‌ایم به این خاطر بوده كه بچه‌ها تحت تاثیر بازی‌های قبل هستند. ما بازی‌های سختی مقابل تراكتورسازی، سپاهان و استقلال داشتیم كه در یكی از آنها بازنده از میدان خارج شدیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا افزود: به نظرم تنها مشكل سایپا بعد از بدشانسی‌هایی كه تا اینجای لیگ داشته فقط می‌تواند بحث عدم خودباوری بازیكنان تیم باشد كه به توانایی‌ها و پتانسیلی كه دارند، ایمان ندارند. شك نكنید اگر این مشكلات حل شود ما به راحتی می‌توانیم یكی از بالانشینان جدول باشیم و در جام حذفی هم مسیر را برای قهرمانی خودمان هموار كنیم.

وی در پایان در مورد اینکه به دعوت به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، گفت: برای دعوت به تیم ملی امیدوارم با بهبود شرایط سایپا شرایط حضور دوباره‌ام در تیم ملی فراهم شود. مطمئن هستم اگر اوضاع سایپا در نتیجه‌گیری مناسب شود و بچه‌ها به خودباوری لازم برسند كه می‌توانند یكی از بهترین‌های لیگ در بالای جدول باشند به دعوت دوباره نزدیک خواهم شد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *