ایران در مبارزه با داعش پیشتاز بوده است

23:11 - 09 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۸۹۷۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان این که ایران در مبارزه با گروه تروریستی داعش پیشتاز بوده است، گفت: در این مسیر امروز دیگر کشورها هم به ایران پیوسته‌اند و امیدوار هستیم صلح و ثبات در منطقه بیش از این حاکم شود.
به گزارش گروه سیاسی ؛  محمود واعظی یکشنبه شب (امشب) در مراسم سالگرد اعلام جمهوری ترکیه که در سفارتخانه این کشور در تهران برگزار شد، با ابراز خوشحالی از حضور و مدیریت رجب طیب اردوغان به عنوان رئیس‌جمهوری در راس دولت این کشور افزود: مصمم هستیم روابط همه‌جانبه تهران - آنکارا گسترش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران و ترکیه روابط خوبی از نظر فرهنگی و دیگر زمینه‌ها بایکدیگر دارند.

واعظی با اشاره به این که ایران و ترکیه به همراه برخی دیگر کشورها تلاش می‌کنند مشکلات منطقه از راه مسالمت‌آمیز حل شود، خاطرنشان کرد: باید روابط کشورها در خدمت صلح و ثبات در منطقه قرار گیرد.

واعظی نودوسومین سالگرد اعلام جمهوریت در ترکیه را از طرف دولت و ملت ایران به سفیر و دولت ترکیه تبریک گفت و از فائق شدن دولت ترکیه بر کودتای نظامی اخیر در این کشور ابراز خرسندی کرد.

وزیر ارتباطات با بیان این که دوران کودتای نظامی به سر آمده است، تاکید کرد: ایران به عنوان کشور دوست و همسایه ترکیه از ابتدا این کودتا را محکوم کرد و وزیر امور خارجه هم در شب کودتا از شب تا صبح با همتای خود و سفیر ترکیه در ارتباط بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *