رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"هند" در همه زمینه ها در جهان پیشرو خواهد شد

4:36 - 06 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۲۴۶
سفیر امریکا در دهلی نو با اشاره به رشد بالای اقتصادی و پیشرفت هند در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد این کشور تا سال 2030 در همه زمینه ها در جهان پیشرو خواهد شد.
به گزارش سرویس بین الملل ریچارد ورما روز چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه ای ای تی در دهلی نو اظهار کرد هند با داشتن بزرگترین طبقه متوسط ، بیشترین فارغ التحصیل دانشگاهی و سرمایه گذاری عظیم در زیربناها، آینده روشنی در پیش رو دارد.

وی با بیان اینکه امریکا برای همکاری با هند اهمیت زیادی قائل است تصریح کرد هرچند دو کشور برای همکاری در همه زمینه توافق ندارند ولی تواسته اند کارهای بزرگی انجام دهند.
 
سفیر امریکا در هند با بیان اینکه روابط دو کشور در سال های اخیر از رشد مناسبی برخوردار بوده تصریح کرد امریکا درصدد است که هند تبدیل به یکی از قدرت های بزرگ جهانی شود.

وی تصریح کرد تجارت بین هند و امریکا درسال گذشته به رقم بی سابقه 110 میلیارد دلار افزایش یافته است.

ورما باشاره به همکاری های دفاعی بین دو کشور تصریح کرد ارزش همکاری های دفاعی هند و امریکا درسال گذشته 15 میلیارد دلار برآورد شده است .

وی تاکید کرد دو کشور باید همکار های خود را در زمینه های صلح، توسعه ،تغییر آب و هوا، دفاع و امور راهبردی که بیشترین تاثیر را بر مردم دو کشور دارد، افزایش دهند.
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *