رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع تشخیص کیفیت کالا در کشور است

22:09 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۵۷۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سازمان ملی استاندارد ایران را تنها مرجع تشخیص کیفیت کالا در کشور دانست و گفت : بر همین اساس ، ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران ضروری است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ علی مطهری در مراسم روز جهانی استاندارد در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما با اشاره به تفاوت رعایت ضوابط استانداردها در ایران با کشورهای توسعه یافته  گفت:تنها راه برون رفت از این معضل را افزایش دقت در نظارت و بازرسی ها دانست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع استاندارد از نظر ایمنی، سلامت و بهداشت، افزود : اعتماد سازی اساس تشکیل سازمان های استاندارد در دنیا است.

طی سالهای گذشته استاندارد در کشور رشد فزاینده ای داشته است

مطهری با تاکید بر اینکه در مضامین دین مبین اسلام به مفهوم استاندارد اشاره شده است، ادامه داد :رعایت استاندارد ،مسئولیت اضافی نیست بلکه وظیفه اولیه برای انجام هر کاری است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته استاندارد در کشور رشد فزاینده ای داشته ، بر انجام بازرسی و نظارت ها بصورت مستمر تاکید کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سازمان ملی استاندارد ایران را تنها مرجع تشخیص کیفیت کالا در کشور دانست و تصریح کرد : بر همین اساس ، ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران ضروری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *