رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیوه‌نامه رشته معارف و منابع رشته دعا‌خوانی مسابقات سراسری قران کریم اعلام شد

10:30 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۹۴۵
شیوه‌نامه رشته معارف و منابع رشته دعا‌خوانی مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، محتوای آزمون کتبی مفاهیم رشته دعا‌خوانی و شیوه‌نامه مسابقات معارف سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد.
 
با توجه به اینکه مسابقات دعاخوانی از مناجات خمس عشر است، متسابقان محترم باید ترجمه مناجات 15 گانه خمس عشر را مطالعه و در آزمون ترجمه آن که قبل از بخش شفاهی برگزار می‌شود، شرکت کنند. ضمناً متن دعاخوانی نیز از مناجات خمس عشر (مناجات 15 گانه امام زین العابدین علیه السلام) براساس مفاتیح نوین است به این صورت که شرکت‌کنندگان هر 15 مناجات را آماده می‌کنند و در صحن مسابقات به قید قرعه یک بخش از این مناجات‌ها را قرائت می‌کنند. قرعه هر یک از متسابقان 10 دقیقه قبل از اجرا، تحویل آنها می‌شود.
 
به گزارش فارس مسابقات معارف در بخش برادران روز یکشنبه ۲۷ مهر‌ماه ۱۳۹۵ از ساعت ساعت 08:30 صبح و مسابقات معارف در بخش خواهران روز دوشنبه ۳ آبان‌ماه از ساعت 08:30 صبح برگزار می‌شود.
 
براساس دستور‌العمل مسابقات معارف، منبع مطالعاتی و سئوالات مسابقات معارف در تمامی مراحل، تفسیر نمونه و ترجمه تفسیر المیزان است و زمان آزمون ورودی مسابقات معارف، ساعت 7:30 صبحِ روز برگزاری مسابقات معارف خواهد بود.
 
انتهای پیام/
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *