منصوریان برای بازی دادن به ذخیره‌هایش ترسید / بازی با ملوان نوین برای استقلال یک دیدار تدارکاتی بود

18:25 - 10 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۴۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: منصوریان می‌توانست در بازی با ملوان نوین به ذخیره‌های تیمش میدان دهد ولی ترسید که شرایط مشابه پرسپولیس برایش ایجاد شود.
سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برتری 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان نوین در مرحله یک سی و دوم جام حذفی اظهار داشت: استقلال در این دیدار تیم حریف را جدی گرفته بود و بازی را محکم و با جدیت دنبال کرد و نگاهی به ناشناخته بودن حریفش نداشت.

وی ادامه داد: البته منصوریان می‌توانست در این دیدار از نیمکت‌نشینان تیمش استفاده کند ولی فکر می‌کنم ترسید شرایط مشابه پرسپولیس برایش پیش بیاید و تیم حریف غافلگیرشان کند و این کار را انجام نداد.

پیشکسوت فوتبال استقلال با اشاره به گلزنی بختیار رحمانی عنوان کرد: خوشحالم که بختیار رحمانی توانست در این بازی گلزنی کند و این می‌تواند نوید بخش آمدن روزهای خوب او در تیم استقلال باشد و امیدوارم بتواند با اعتماد به نفس کافی به روزهای خوب خودش بازگردد.

دین محمدی درپایان با اشاره به دومین برد پیاپی استقلال اظهار داشت: این بردها اتفاق خوبی است و می‌تواند استقلال را به روزهای خوب خودش برگرداند و باعث شود در آینده بازی‌های در حد نام بزرگ استقلال از این تیم شاهد باشیم. البته ملوان نوین در حد یک حریف تدارکاتی برای استقلال بود و خیلی نمی‌شود روی پیروزی در این بازی حساب کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *