فقر زدایی از ماموریت‌های کلیدی سپاه پاسداران در برهه کنونی است/امروز اروپا و آمریکا دیگر امن نیستند

10:36 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۱۶۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی فقر زدایی و محرومیت زدایی از ماموریت‌های کلیدی سپاه پاسداران در برهه کنونی است، عنوان کرد: لباس سپاه ،" لباس جهاد، خدمت و پناهگاه امن وعاطفی ملت ایران بخصوص قشر مستضعف" می باشد.
فقر زدایی از ماموریت‌های کلیدی سپاه پاسداران در برهه کنونی است/امروز اروپا و آمریکا دیگر امن نیستندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در مراسم افتتاح 3300 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه که صبح امروز در مجتمع الغدیر نیروی زمینی سپاه برگزار شد، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب کرامت انسانها بوده است اظهار کرد: انقلاب ما با شیطان که دعوت کننده به فقر و فحشا است مقابله می‌کند و ما خدا را شاکر هستیم که امروز بیرق نجات و علم آزادی و پرچم پیشرفت و رفاه مسلمانان در دستان یک عالم وارسته و حکیم از نسل رسول خدا(ص) یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروز زمینی سپاه یک نیروی آسمانی است گفت: این آسمانی بودن از آن جهت است که سپهر افتخار میهن اسلامی ما همواره از نور شهیدان این نیرو درخشان بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروی زمینی نیروی نجات دهنده کشور از همه تهاجمات بوده است تصریح کرد: امروز اگر می‌بینید که کشور ما در میان گرداب آتش سوزان سیاست قدرتهای شیطانی، امن و آرام است به برکت رشادتها، پایمردی‌ها و مجاهدت‌های فوق طاقت بشری فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است که در مرزهای کشور ما جانفشانی می‌کنند.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه در برابر ملت مسلمان ایران نرم خود، آرام، باوقار، دلسوز، خادم و عطوف است و در مقابل دشمنان ملت سرسخت ،‌ استوار، قاطع و باصلابت است.

سردار سلامی با بیان اینکه درک و فهم عمیق و وسیع نیروی زمینی سپاه نسبت به امنیت، پیشرفت، رفاه و محرومیت زدایی امری بسیار مبارک و مقدس است عنوان کرد: امروز تنها تکفیری‌ها، تروریست‌ها، صهیونیستها، آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع حاکم بر بلاد اسلامی دشمن ما نیستند بلکه فقر، محرومیت و سختی‌ها هم در دایره دشمنی با ما قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی فقر زدایی و محرومیت زدایی از ماموریت‌های کلیدی سپاه پاسداران در برهه کنونی است، عنوان کرد: لباس سپاه ،" لباس جهاد، خدمت و پناهگاه امن و عاطفی ملت ایران بخصوص قشر مستضعف" است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فقر و محرومیت باید یک مبارزه فشرده، ملی و توسط همه نهادهای مسئول باشد، تاکید کرد: محرومیت زدایی تنها از دست سپاه ساخته نیست در حالی که ما به کارهای خود ادامه خواهیم داد اما باید بدانیم که بخش عظیمی از ظرفیت‌ها در اختیار دولت است.

سردار سلامی با بیان اینکه برای محرومیت زدایی ابتدا قلب و بعد از آن پول و بودجه لازم است، اظهار کرد: ما باید با انسانیت و عواطف خود کار کنیم چرا که همه مردم عائله نظام هستند و نظام ما بیرق دار خدمت به مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ما آرزو می‌کنند که ما فقیر باشیم، عنوان کرد: تحریم اقتصادی بخش مهمی از این واقعیت را روشن می‌کند اما ما اجازه نخواهیم داد که افکار آنها در ذهن بر روی زمین پیاده شود.

وی در پایان با بیان اینکه امروز اروپا و آمریکا هم دیگر امن نیستند، گفت: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران در نهایت امنیت به سر می برد و ما باید بدانیم که امنیت هرگز به خودی خود به وجود نیم آید اما ممکن است به خودی خود از بین برود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *