هنوز میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مشخص نیست/ اتفاقات بازی تدارکاتی با پیکان نباید بزرگنمایی شود

9:00 - 06 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۰۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: هنوز میزبانی تراکتورسازی از پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی خود مشخص نیست و شورای تامین استان نظر نهایی را در این مورد می‌دهد.
جواد ششگلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص قطعی شدن انجام بازی پرسپولیس در زمین اختصاصی تراكتورسازی اظهار داشت: هرچند باشگاه تراكتورسازی درخواست‌ خود را برای برگزاری بازی با پرسپولیس در زمین اختصاصی خودش اعلام كرده اما هنوز وضعیت مشخص نیست. این مساله باید در جلسه فردا (یكشنبه) تامین استان بررسی شود تا در نهایت مشخص شود اجازه برگزاری این بازی در این زمین داده خواهد شد یا مكان دیگری برای برگزاری این بازی انتخاب خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درخصوص اتفاقات رخ داده در بازی دوستانه تراكتورسازی با پیكان و اینكه آیا این مسایل برگزاری بازی این تیم مقابل پرسپولیس را در لیگ دچار مشكل خواهد كرد، گفت: بدون شك با توجه به ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تراكتور و لحاظ كردن شرایط حضور تماشاگران مشكلی احساس نخواهد شد. در مورد بازی تدارکاتی تراکتورسازی با پیكان و اینكه چنین شرایطی در بازی با پرسپولیس هم تكرار شود باید بگویم این بازی تدارکاتی بود و قطعا در بازی‌های رسمی برنامه‌ریزی لازم را داریم و مشكلی نیست. در بازی‌های رسمی هواداران به راحتی آزاد نیستند كه هركاری دل‌شان خواست انجام بدهند و با حضور نیروهای امنیتی شرایط كاملا كنترل خواهد شد. به همین خاطر مشكلی نیست كه بخواهیم آن را بزرگنمایی كنیم.

وی درباره اینكه آیا با این اتفاقات شورای تامین تایید بازی تراكتورسازی مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه اختصاصی قرمزپوشان تبریز رد خواهد كرد، افزود: به هرحال هرچه هست تصمیم نهایی در زمینه برگزاری بازی تراكتور مقابل پرسپولیس در زمین اختصاصی قرمزپوشان را شورای تامین استان خواهد گرفت. در مورد اینكه شورای تامین به درخواست باشگاه تراكتورسازی برای انجام بازی این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی خودش با توجه به اتفاقات اخیر در بازی دوستانه با پیكان جواب مثبت می‌دهد یا خیر را نمی‌توان پیش‌بینی كرد و نظر نهایی را باید خودشان بدهند. با این حال ما هم در جلسه حضور خواهیم داشت و نظرات خودمان را اعلام می‌كنیم.  

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *