رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترامپ: اوباما درباره نحوه پرداخت 400میلیون دلار به ایران دروغ گفت

13:57 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۱۴۵۹
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا روز گذشته دولت اوباما را به خاطر دورغگویی درباره قضیه پرداخت 400میلیون دلار به ایران به شدت سرزنش کرد.
ترامپ: اوباما درباره چگونگی و چرایی پرداخت 400میلیون دلار به ایران دورغ گفتبه گزارش گروه بین الملل ، به نقل از وبگاه اینترنتی «بوستون هرالد»، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخالات ریاست جمهوری آمریکا روزگذشته دولت اوباما را به شدت سرزنش کرد که درمورد پرداخت 400میلیون دلار به ایران دروغ گفته است.

ترامپ با اشاره به بیانیه اخیر وزارت امورخارجه آمریکا تصریح کرد « اوبا به ما دروغ می گوید، بیانیه وزارت امورخارجه به روشنی نشان می دهد که اوباما درباره چگونگی و چرایی پرداخت نقدی400میلیون دلار به ایران دروغ گفت. او پیش از این انکار می کرد که این پول باجی بوده  برای آزادی گروگانهای دربند، اما درواقع امر این چنین بود».

وی اضافه کرد این اقدام دولت اوباما پیامدهای وحشتناکی برای شهروندان آمریکایی خواهد داشت و پس ازاین باید شاهد آدم ربایی شهروندان آمریکا باشیم که برای آزادی آنها مجبوریم باج بدهیم.

این سخنان ترامپ پس از آن بیان می شوندکه روزگذشته وزارت امورخارجه آمریکا طی بیانیه ای برای اولین بار پذیرفت که تاخیردرپرداخت400 میلیون دلار به مقامات کشورمان به علت اطمینان از آزادی کامل جاسوسان آمریکایی در ایران بوده است.

پیش از این مقامات دولت اوباما تاکید می کردند که این پول بدهی دولت ایران به آمریکا بوده و همزمانی پرداخت آن با آزادی جاسوسان آمریکایی اتفاقی بوده وهیچ ربطی به آن ندارد.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *