تعطیلی لیگ بیشترین ضربه را به تراکتورسازی می‌زند/ بربام فوتبال ايران و آسيا قرار می‌گيریم

10:03 - 29 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۰۵۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: عقب افتادن بازی ما با پرسپوليس فقط به ضرر تراكتورسازی می‌شود.
مهدی كیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آغاز تمرینات تراكتورسازی اظهار داشت: بعد از تعطیلی چند روزه‌ای كه كادرفنی به بازیكنان داد دوباره تمرینات‌مان را شروع كردیم تا خودمان را برای آغاز مسابقات لیگ آماده كنیم. در این چهار هفته تراكتورسازی عملكرد خیلی خوبی داشت و اگر در بازی مقابل نفت آبادان بدشانس نبودیم الان با 12 امتیاز صدرنشین لیگ بودیم.

وی افزود: به هرحال این وقفه به وجود آمده بابت اردوی تیم ملی بیشترین لطمه را به تراكتورسازی زد كه روند خوبی را پیدا كرده است. با این حال تیم ملی است و ما هم برای موفقیت این تیم به تصمیم گرفته شده احترام می‌گذاریم.

كاپیتان تراكتورسازی با تاكید بر اینكه عقب افتادن بازی این تیم برابر پرسپولیس قطعا به ضرر قرمزپوشان تبریزی خواهد بود، تصریح كرد: همه ما و هواداران این تیم مشتاق هستند تا هرچه زودتر زمین یادگار امام (ره) آماده شود و از این به بعد بازی‌های خودمان را در این ورزشگاه دنبال كنیم. زمین فعلی تراكتورسازی كه در آن بازی می‌كنیم استانداردهای لازم را ندارد و بدون شک در یادگار فوتبال با كیفیت‌تری را ارائه خواهیم داد.

وی افزود: با این حال همان‌طور كه گفتم عقب افتادن بازی با پرسپولیس به ضرر تراكتورسازی است و ما آماده‌ایم در زمین خودمان مقابل آنها بازی كنیم. به هرحال ما میزبان هستیم و ما باید تعیین كنیم كه با تیم‌ها در كدام زمین بازی خواهیم كرد.

كیانی در پایان درباره اینكه تراکتورسازی در آخرین رده‌بندی فیفا به عنوان بهترین تیم ایرانی لقب گرفت، اظهار داشت: این یكی از افتخارات فوتبال تبریز و تیم تراكتورسازی است كه ثابت می‌كند چه تیم خوب و باپتانسیلی داریم. شک نكنید به زودی بربام فوتبال ايران و آسيا قرار می‌گيریم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *