پایگاه های مجاز انتخاب رشته کنکور در تهران اعلام شد

17:38 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۸۲۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران فهرست 55 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری پایتخت را برای دسترسی آسان داوطلبان و به منظور جلوگیری از اغواگری مراکز غیرعلمی منتشر کرد.
پایگاه های مجاز انتخاب رشته کنکور در تهران اعلام شدبه گزارش گروه جامعه ،پایگاه های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش و جلوگیری از اغواگری مراکز غیر علمی و کمک به داوطلبان در انتخاب رشته و هدایت آنها در راستای کسب موفقیت های تحصیلی ایجاد شده است.
 
مشاوران متخصص در پایگاه های انتخاب رشته کنکور شهر تهران حضور داشته و به دلیل ارتباط مستقیم با دانش آموز و خانواده آنها و آشنایی با ویژگی های فردی و اجتماعی داوطلبان، بهتر می توانند در تعیین اولویت های رشته شهرها به داوطلب کمک کنند.
 
اسامی 55 پایگاه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران منتشر شده است.
 
هزینه مشاوره انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش، یک پنجم مراکز غیردولتی
 
بر اساس این گزارش، هزینه استفاده از خدمات مشاوره ای انتخاب رشته پایگاه ها از قبیل انتخاب رشته رایانه ای، مشاوره گروهی و فردی، چاپ انتخاب رشته سازمان سنجش و... برای داوطلبان متقاضی به ازای 30 دقیقه مشاوره و راهنمایی مبلغ 670هزار ریال برای مناطق 15-16-17-18 و 19 و مبلغ 780 هزار ریال برای سایر مناطق، تعیین شده و ارائه مشاوره به داوطلبان در پایگاه های انتخاب رشته کنکور شهر تهران یک پنجم آموزشگاه ها و مراکز غیردولتی است.
 
همچنین به میزان پنجاه درصد تخفیف برای فرزندان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و همکاران فرهنگی در نظر گرفته شده است.
 
متقاضیان برای اطلاع از پایگاه های مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی http://tehranedu.ir/ مراجعه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *