رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نباید در باد پیروزی مقابل پیكان بخوابیم/ قدم رضاییان روی چشم و آماده رقابت هستم

19:01 - 20 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۸۱۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع راست تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: تراكتور بازی سختی مقابل ماشین‌سازی دارد و نباید در باد پیروزی مقابل پیكان بخوابیم.
محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد بازی این هفته تیم فوتبال تراكتورسازی مقابل ماشین‌سازی در دربی تبریز اظهار داشت: بعد از بردی كه مقابل پیكان به دست آوردیم شرایط خوبی داریم و در بازی قبل مثل چند بازی گذشته نشان دادیم شرایط تیمی ما روز به روز در حال بهتر شدن است.

وی افزود: بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم اما نباید در باد پیروزی پرگل مقابل پیكان بخوابیم چون هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. هرچه هست ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم در این بازی كه قطعاً تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد، برنده از زمین خارج شویم چون این خواسته تراكتورسازی و بازیكنان آن است.

مدافع راست تیم فوتبال تراكتورسازی در واكنش به خبر احتمالی حضور رامین رضاییان در این تیم گفت: من نباید در مورد این مسائل صحبت كنم چون كادرفنی در هر مقطعی تصمیم می‌گیرد چه بازیكنی به كار تیم خواهد آمد. امیدوارم هر بازیكنی كه قرار است به تیم اضافه شود در نهایت بتواند با حضورش به تراكتورسازی كمک كند.

وی ادامه داد: هر سال من در تراكتورسازی یک رقیب داشته‌ام و سعی كرده‌ام همیشه با بهترین عملكردم كیفیت خودم را ثابت كنم. به عنوان یک بزرگ‌تر تیم می‌گویم قدم رامین رضاییان هم روی چشم و آماده رقابت هستم.

ایرانپوریان در پایان، درباره این‌كه فكر می‌كند تراكتور یكی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ با برنامه‌ای كه در لیگ داریم و مدام تعطیل می‌شود، پیش‌بینی سخت است اما شرایط فعلی تراكتورسازی نشان می‌دهد كه ما با این بازیكنان یكی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *