فضل الله: امنیت کنونی لبنان مرهون مقاومت حزب الله در سوریه است

19:34 - 17 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۹۸۷
حسن فضل الله نماینده گروه پارلمانی «وفاداری به مقاومت» روز یکشنبه گفت امنیت و ثبات کنونی موجود در لبنان مرهون مقاومت نیروهای حزب الله لبنان در سوریه است.
به گزارش گروه بین الملل به نقل از خبرگزاری لبنان؛ حسن فضل الله نماینده گروه پارلمانی «وفاداری به مقاومت» روز یکشنبه گفت امنیت و ثبات کنونی موجود در لبنان مرهون مقاومت نیروهای حزب الله لبنان در سوریه است. 

این فعال سیاسی لبنانی که در مراسمی در جنوب این کشور سخنرانی می کرد گفت اگر مقاومت نیروهای جنبش حزب الله لبنان در سوریه نبود امروز ما در لبنان از نظر امنیتی و ثبات شاهد وضعی شبیه شماری از کشورهای عربی بودیم.

وی افزود نیروهای جنبش حزب الله لبنان برای دفاع از اماکن مقدس در سوریه، منزلت و مقاومت در سوریه فداکاری می کنند. 

وی درباره اوضاع سیاسی و خلاء ریاست جمهوری در لبنان نیز گفت جنبش حزب الله لبنان همچنان از نامزدی میشل عون برای عهده شدن سمت ریاست جمهوری لبنان حمایت می کند. 

حسن فضل الله که در مراسمی به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت لبنان سخن می گفت، اظهار داشت، ما در جنبش حزب الله در پی راه حل سیاسی برای مشکل کشور هستیم تا به سرعت مسئله ریاست جمهوری در کشور حل شود اما اگر دیدگاه مرا در این زمینه بخواهید از نگاه من رئیس جمهور آینده، میشل عون است.

وی رایزنی با میشل عون را  تنها راه حل معضل ریاست جمهوری در کشور دانست و از دولت لبنان خواست به مسئولیت هایش آشنا و در پی آن باشد تا دست کم حداقل ها را در زمینه های مختلف تامین کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *