رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نباید مقابل پیكان هم مفت امتیاز از دست بدهیم/ یک نیمه می‌توانم بازی کنم

7:00 - 17 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: پیكان را باید در تبریز شکست دهیم تا هم روند بردهای‌مان آغاز شود و هم دیگر مفت امتیاز از دست ندهیم.
سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش، اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و با تمرینات منظمی كه انجام داده‌ام شرایط بازی را پیدا كرده‌ام. از نظر آمادگی و شرایط فنی هم در وضعیت خوبی قرار دارم و اگر كادرفنی صلاح بداند در بازی با پیكان برای یک نیمه می‌توانم تراكتورسازی را همراهی كنم.

وی درباره عملكرد تراكتورسازی در دو بازی قبلی لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان گفت: در دو بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان و نفت آبادان حق تراكتورسازی فقط برد بود اما با بدشانسی و عملكرد خوب دروازه‌بان‌های دو تیم، توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد. با این حال در بازی با پیكان كه بازیكنان قابلی هم دارد باید در خانه اولین برد را به دست بیاوریم تا هم دل هواداران شاد شود و هم بیش از این مفت امتیاز از دست ندهیم.

هافبک تیم فوتبال تراكتورسازی تصریح کرد: بدون شک تیمی در لیگ موفق است كه از همان ابتدا امتیازات را جمع كند. باید در بازی با پیكان سه امتیاز را به دست بیاوریم تا در آینده حسرت این امتیاز از دست دادن‌ها را نخوریم.

عشوری در پایان درباره بهترین تیم‌های لیگ تا اینجای كار خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس، سپاهان، نفت تهران و در كنار آنها تراكتورسازی تا اینجا نشان داده‌اند از بهترین‌های لیگ هستند و می‌توانند در جمع مدعیان قرار بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *