اعدام تروریست ها اسفناک است یا قتل سیاه پوستان آمریکا

12:07 - 16 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۶۱۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
برخی نهادهای به ظاهر حقوق بشری در حالی به اعدام 20 تروریست و جنایتکار در ایران اعتراض می کنند که پلیس کشورهای غربی به ویژه آمریکا سیاه پوستان این کشور را مقابل چشمان مردم هدف شلیک خود قرار می دهد.
به گزارش گروه سیاسی ، مسائل حقوق بشری همواره از سوی غربی ها با رفتار دوگانه همراه بوده است، به گونه ای که نقض حقوق بشر در کشورهای غربی و کشورهای دوست کتمان و بر روی آنها سرپوش گذاشته می شود، اما در کشورهای دیگر با واکنش های تند همراه می گردد.

از نظر سازمان ملل و کمیسیون حقوق بشر این سازمان، اجرای قانون در کشوری مانند ایران، حکم نقض حقوق بشر را پیدا می کند اما قتل مردم عادی در خیابان های شهر و مقابل چشمان دیگر شهروندان آمریکایی، نیاز به واکنش از سوی سازمان ملل ندارد!

اعتراض سازمان ملل و اسفناک اعلام کردن اعدام 20 تروریست در ایران در حالی صورت می گیرد که این تروریست ها، با اقدام تروریستی خود ده ها نفر از شهروندان ایرانی را به شهادت رسانده اند و برخی هم مجروح شده اند.

وزارت اطلاعات کشورمان هفته گذشته با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که 102 نفر از عوامل گروه تروریستی تکفیری سنندج موسوم به توحید و جهاد تحت پیگرد اطلاعاتی و عملیاتی و قضایی قرار گرفتند.

تعدادی از این تروریست ها به اعدام محکوم شده و برخی دیگر هم به حبس، اما کمیسر حقوق بشر سازمان ملل ادعا کرده است که روند قانونی برای این افراد طی نشده است.

در پاسخ به زید رعد الحسین باید گفت آیا برای سیاه پوستان آمریکا که در خیابان های شهر به سوی آنها شلیک می شود، روند قانونی طی شده است؟!

در اطلاعیه وزارت اطلاعات به مهمترین اقدامات جنایتکارانه این تروریست ها اشاره شده که هر کدام از این اقدامت خود مستوجب حکم قاطع علیه هر یک از آنها است.

بیانیه کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل بدون توجه به اقداماتی که اعضای این گروهک تروریستی مرتکب شده اند، تنها به بخش اعدام برخی از آنها می پردازد.

سازمان ملل در این بیانه سعی دارد به مسئله قومیتی در ایران دامن بزند و اعدام ها را صرفاَ به اهل تسنن نسبت دهد و باعث ایجاد فضای اختلاف دینی در کشور شود در حالی که همین گروهک تروریستی تکفیری «جهاد و توحید»، چندین نفر از برادران اهل تسنن را در شهرهای مختلف کردستان به شهادت رسانده است که در میان آنها چند روحانی برجسته اهل تسنن هم دیده می شود.

اعضای این گروه در اقدامات مسلحانه خود مجموعاً ۲۰ نفر را به شهادت رسانده و ۴۰ تن دیگر را زخمی کرده‌اند که در میان شهدا محمد شیخ الاسلام نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری و برهان عالی از روحانیون متنفذ اهل سنت دیده می شوند.

اعضای این گروه تروریستی پس از دستگیری و طی مراحل قانونی بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران محکوم شده اند و احکام آنها هم به اجرا درآمده است.

اعضای این گروه تروریستی تکفیری در راستای ایجاد ناامنی در کشور و ایجاد اختلافات قومی مذهبی در استان های حساس اقدام می کردند.

تنها کافی است به بخشی از اقدامات جنایتکارانه اعضای این گروهک تروریستی نگاهی بیندازیم تا به عمق جنایات آنها پی ببریم.

ــ توزیع شکلات مسموم بین پرسنل نیروی انتظامی، نظامی و قضایی شهر سنندج در خرداد ماه 88

ــ سرقت مسلحانه از طلافروشی شهرستان قروه  ربایش و قتل طلافروش، 17 تیر 88،

ــ حمله مسلحانه به ایستگاه پلیس کلانتری 12 سنندج، مجروح شدن 3 پلیس، 22 تیر 88،

ــ ترور مسلحانه و شهادت ماموستا برهان عالی از روحانیون اهل سنت، 21 شهریور 88

ــ ترور مسلحانه و زخمی نمودن قاضی دادگستری به‌نام حسن داوطلب، 25 شهریور 8

ــ ترور مسلحانه و شهادت ماموستا شیخ الاسلام، 26شهریور 88


ــ درگیری مسلحانه با نیروهای گشت انتظامی سنندج 28 آبان 88


ــ درگیری مسلحانه در نزدیکی سنندج با پرسنل وزارت اطلاعات که منجر به هلاکت یکی از تروریست‌ها گردید،5 تیر 89


ــ به شهادت رساندن 4 نفر از محیط‌بانان محیط زیست استان کردستان، 13 اسفند 89

ــ درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در نزدیکی سنندج،18 اسفند 89
و ده ها اقدام تروریستی دیگر که این گروهک تکفیری در سطح استان کردستان انجام داده است.

امنیت ملی و آرامش و آسایش مردم برای حاکمیت از هر موضوعی مهمتر است و در این زمینه نه مسئولین و نه حتی مردم کوتاه نخواهند آمد و خواهان احساس امنیت در شهر و دیار خود هستند.

ابراز نگرانی و اسفناک خواندن اعدام این تروریست های جنایتکار از سوی سازمانی که آبشخور آنها رژیم وهابی سعودی است، نمی تواند مانعی بر سر راه اجرای عدالت و امنیت باشد.

اگر به جنایات رسمی که در آمریکا اتفاق می افتد نگاهی بیندازیم، به راحتی می توان به این نتیجه رسید که نقض حقوق بشر در کجا اتفاق می افتد.

اگر اخبار آمریکا را پیگیری کرده باشید، مطالب زیادی در باره قتل سیاه پوستان آمریکا منتشر شده است.

پلیس آمریکا در شهرهای گوناگون این کشور دست به یک نسل کشی زده و سیاه پوستان آمریکا را در خیابان های شهرهای ایالات متحده هدف شلیک خود قرار می دهد و به قتل می رساند.

همه قربانیان سیاه پوست که از سوی پلیس این کشور کشته شده اند، بدون این که بازداشت شده و برای محاکمه به دادگاه فرستاده شوند، در کف خیابان شهر به قتل رسیده اند.

تاکنون بیش از ۵۰ هزار آمریکایی به دست پلیس این کشور کشته‌ شده‌اند که بیشتر آنها سیاه پوست هستند. روند این کشتار همچنان ادامه دارد.

««آلتون استرلینگ» در تاریخ 5 جولای (15 تیر) در درگیری با پلیس در ایالت لوئیزیانا به ضرب گلوله کشته شد.

یک روز پس از این حادثه نیز «فیلاندو کاستل» به ضرب گلوله نیروهای پلیس در ایالت «مینه‌سوتا» جان سپرد.

همه اقداماتی که برای جلوگیری از کشتار سیاه پوستان از سوی مقامات آمریکا انجام می شود ظاهری و عوام فریبانه است. چرا که پایمال کردن حقوق قانونی سیاه پوستان سال هاست ادامه دارد و اکنون بیشتر هم شده است.
پلیس شیکاگو ویدئویی منتشر کرده که چگونگی کشته شدن یک نوجوان سیاه‌پوست 18 ساله بعد از شلیک پلیس را نشان می‌دهد.

این ویدئو، لحظه شلیک چند افسر پلیس به سمت نوجوانی به نام «پال او نیل» را نشان می‌دهد که مظنون به سرقت خودرو است.

پلیس لحظاتی بعد به «پال اونیل» که در حال خونریزی از ناحیه کمر است دستبند زده و وی را دستگیر می‌کند.

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند این نوجوان 18 ساله در حالی که در اسارت پلیس بوده بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داده است.

در گوشه ای دیگر از جهان، در یک کشور فقیر، رژیمی دست به جنایت زده که از روی آن بیش از یکسال گذشته است.

سعودی ها در این یکسال گذشته لحظه ای بمباران شهرهای یمن را قطع نکرده اند و تاکنون ده ها هزار نفر از مردم مظلوم این کشور به شهادت رسیده و صدها هزار نفر زخمی و مجروح شده اند.

در میان کشته شدگان جنگ یمن هزاران کودک بیگناه دیده می شود که بر اثر بمباران ارتش سعودی جان خود را از دست داده اند اما با پول ها و دلارهای سعودی نام این رژیم از فهرست کشورهای جنایتکار جنگی و کودک کش بیرون می آید.

این رفتار دوگانه در باره حقوق بشر و بهره برداری سیاسی از این موضوع هیچگاه اجازه نمی دهد تا حقایق و واقعیات حقوق بشر در جهان روشن شود.

هم اکنون مردم برخی از کشورهای اروپایی درگیر اقدامات تروریستی هستند، فرانسه بیشترین خطر را تحمل کرده است.

تروریست هایی که اقدام به اعمال ترور در این کشور کرده اند یا عملیات انتحاری انجام داده اند یا در درگیری با نیروهای امنیتی پلیس کشته شده اند.

تروریست هایی که در ایران اعدام شده اند، دست به همان اقداماتی می زدند که اکنون فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی درگیر آن هستند، اگر با قاطعیت با این تروریست ها برخورد نشود، امنیت کشورها به خطر خواهد افتاد و مردم عادی جان خواهند داد.

تنها کافی است از بازماندگان قربانیان اقدامات تروریستی در اروپا نظر خواهی شود که با تروریست ها چگونه باید رفتار کرد؟

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *