سفر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به چهارمحال‌وبختیاری/ نحوه تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها بررسی شد

21:32 - 10 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۴۱۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اولین بازدید این کمیسیون در دوره دهم مجلس خبر داد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی در توضیح سفر استانی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری گفت: این کمیسیون با هدف نظارت بر نحوه هزینه‌کرد در محل پروژه‌ها و اعتباراتی که درون بودجه سنواتی دیده می‌شود به بازدید میدانی از مناطق مختلف این استان پرداخت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارزیابی مسائل و مشکلات برای پرداختن به آن در بودجه سنواتی یکی دیگر از اهداف این کمیسیون است، گفت: سفر 18 تن از نمایندگان کمیسیون برنامه بودجه به چهارمحال و بختیاری نخستین بازدید این کمیسیون در دوره دهم مجلس است که در قالب 4 کارگروه به شهرستان های مختلف این استان سفر کرده‌اند.

وی افزود: نمایندگان با فرمانداران شهرستان‌های مختلف دیدار داشته و از پروژه‌های مختلف نیز بازدید کردند، نماینده دولت نیز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با نمایندگان نیز همراهی می‌کند.

جعفرزاده ایمن آبادی یادآور شد: از روند تخصیص اعتبار، نحوه هزینه‌کرد آن‌ها، روند اجرای پروژه اطلاعاتی کسب کرده‌ایم، فردا نیز با استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جلسه‌ای خواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه به دنبال توسعه همه جانبه کشور در حوزه‌های مختلف و محوری اجرا و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در جهت حل مشکل اشتغال هستیم، گفت: کمیسیون قصد دارد تا پیش از تصویب قانون بودجه سال 1396 یا اجرایی شدن بررسی برنامه ششم از چند استان با فوریت بازدید و مشکلات را مرتفع سازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه سفر این کمیسیون دو روزه است، گفت: چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌هایی دارد که مورد بررسی قرار گرفته و سعی داریم تا مشکلات در این حوزه را مرتفع سازیم، همچنین نحوه تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری نیز بررسی خواهیم کرد.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *