اعتبار لازم برای اجرای سیاست علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تخصیص یافت

14:39 - 28 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۰۷۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
با تصویب هیئت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مجاز شد بخشی از اعتبارات قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تأمین و اختصاص دهد.
اعتبارلازم برای اجرای سیاست علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تخصیص یافتبه گزارش گروه سیاسی ،بر اساس مصوبه هیئت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مجاز شد بخشی از اعتبارات قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تأمین و اختصاص دهد.

بر اساس این مصوبه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اجازه داده می شود اعتبارات مندرج در جدول (14) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای بند (8-2) سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تأمین و اختصاص دهد.

 متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مجاز است اعتبارات مندرج در جدول (14) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای بند (8-2) سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری از محل جابه جایی اعتبارات مصوب ردیف های مندرج در قانون یادشده تأمین و به دستگاه های اجرایی ذی ربط اختصاص دهد تا پس از مبادله موافقتنامه با سازمان مذکور با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور ابلاغ کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *