اعتصاب رانندگان شاهزاده سعودی در پاریس + فیلم

3:00 - 27 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۱۹۰
خبرگزاری میزان-تظاهرات اعتراض‌آمیز شماری از رانندگان شاهزاده سعودی نسبت به عدم پرداخت حقوق‌شان منجر به ایجاد ترافیک در یکی از خیابان‌های پاریس شد. این درحالی‌است که خوش‌گذارنی‌های این شاهزاده سعودی میلیاردها دلار هزینه دارد.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، شماری از رانندگان خصوصی شاهزاده عبدالعزیز بن فهد، کوچکترین فرزند ملک فهد، پادشاه پیشین عربستان، به دلیل پرداخت نشدن حقوقشان در پاریس، پایتخت فرانسه، اعتصاب کردند.
گفتنی است این تظاهرات در مقابل هتل جرج پنجم برگزار شد.
رانندگان شخصی این شاهزاده سعودی خودروهای خود را که اغلب مدل‌های گرانقیمتی همچون مرسدس بنز و رولز رویس بوده‌اند، در مقابل این هتل به نشانه اعتراض پارک کردند.
گزارش‌های مختلف منابع خبری نشان می‌دهد در سال‌های اخیر، بسیاری از شاهزادگان سعودی با استفاده از دلارهای نفتی زندگی مرفه‌ای برای خود ایجاد کرده‌اند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

دانلود


عمار
|
-
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
پولشون کجا بود که بخوان پول رانندها رو بدن آل سعود در حال ورشکستگی است. کسری بودجه سالانه.کمک میلیاردی به کشورهایی که توسط کودتا به حکومت رسیدن و کارشون کشتن ملت خودشونه. دزدی از بیت المال که موجودی خزانه رو به نزدیکی صفر رسونده. رشوه خواری تو دستگاه حاکمه بیداد میکنه با 500 تومن میشه یک قاضی رو خرید. سرقتهای کلان مدیران و اخیرا اختلاص وحقوقهای نامتعارف وضع آل سعود رو به انقراص برده.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *