رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمامی اقدامات امنیتی لازم در مرزهای مشترک ایران و ترکیه صورت گرفته است/ مردم تبریز هیچ نگرانی ندارند

13:51 - 26 تير 1395
کد خبر: ۱۹۸۱۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تبریز گفت: تمامی اقدامات امنیتی لازم در مرزهای مشترک ایران و ترکیه از سوی دستگاه های امینتی و انتظامی کشورمان صورت گرفته است.

تمامی اقدامات امنیتی لازم در مرزهای مشترک ایران و ترکیه صورت گرفته است/ مردم تبریز هیچ نگرانی ندارندمحمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره وضعیت شهر تبریز با توجه به کودتای رخ داده در کشور ترکیه خاطر نشان کرد: خوشبختانه به دلیل ضریب امنیتی بالایی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد هیچ گونه نگرانی و ناراحتی از سوی مردم تبریز به دلیل اتفاقات شب گذشته ترکیه به وجود نیامد.

وی افزود: مردم تبریز نیز مانند سایر شهرهای دیگر روند وضعیت رخ داده در ترکیه را با دقت و جدیت پیگیری می کردند و در جریان آخرین رخ دادهای این کشور قرار داشتند.

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه به نظر می رسد کودتای رخ داده در ترکیه نافرجام خواهد بود خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات دولت ترکیه به سرعت شرایط به زمان اولیه باز می گردد و کودتا به شکست منجر می شود.

فرهنگی درباره خبر "حضور جنگنده های میگ 29 ارتش کشورمان در تبریز" تاکید کرد: درباره این موضوع باید از نیروهای امنیتی و انتظامی کشورمان سوال کنیم ولی در حال حاضر اوضاع کاملا امن و مناسبی در تبریز حاکم است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره روند کنترل مرزهای مشترک این شهر با ترکیه تصریح کرد: طبیعتا مسئوولین امنیتی و انتظامی کشورمان وظایف خود را در راستای حفاظت از مرزها به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی نیز تمامی اقدامات لازم برای حفاظت از مرزهایمان ازسوی نیروهای امنیتی کشور صورت گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *