رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سگ کشی به سبک ایرانی+فیلم و تصاویر/ نیروهای مسلح ایران دست بر ماشه، گوش به فرمان فرمانده کل قوا

6:00 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۹۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشتاق هستیم که اسرائیل زودتر اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از آن ۲۵ سالی که وعده داده شده است محقق کنیم و شر آن را حتی از سر ملت آمریکا که برای صهیونیست ها مالیات می دهند، برداریم.
-گروه سیاسی: "گاهی شنیده میشود دشمنان ملّت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگِ هار منطقه در رژیم صهیونیستی، چانه میجنبانند که ایران تهدید همه ی جهان است؛ نه، این سخنِ دشمن و درست نقطه ی مقابل ممشای اسلامی است." این بخشی از بیانات رهبر انقلاب در در دیدار پنجاه هزار فرمانده بسیج سراسر کشور است.

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

صهیونیست ها 25 سال آینده را نخواهند دید

ایشان همچنین در دیدار اقشار مختلف مردم که پس از پایان مذاکرات هسته‌ای بود در پاسخ به زیاده‌گویی سران رژیم صهیونیستی نیز فرمودند: "بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته‌ای، شنیدم صهیونیست‌ها گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا 25 سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از 25 سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما 25 سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند."

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

موشک های ایران به اسرائیل می رسد

"ما به دنبال اضافه کردن برد موشک‌هایمان هستیم و توانایی انجام این کار را هم داریم و شهید تهرانی‌مقدم هم در این راه شهید شدند اما حضرت آقا ما را منع کردند اما همین الان هم ما توان افزایش برد موشک‌هایمان را داریم و موشک‌های ما باید به اسرائیل برسد و موشک موجود 2 هزار کیلومتری هم به اسرائیل می‌رسد." این سخنان را چندی پیش سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در نشست "انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی" در مسجد جامع امام صادق (ع) بیان کرد، و رژیم اشغالی را در تیر رس موشک های ایران دانست.

براساس گزارش میزان، فاصله نواحی غربی ایران تا دورترین نقطه در سرزمین های اشغالی به 1200 کیلومتر نمی رسد و با توجه به اینکه سپاه موشکهایی همچون شهاب3 با برد بیش از 1300 کیلومتر، عاشورا با برد 2500 کیلومتر،  قدر با برد بیش از 2000 کیلومتر، سجیل با برد بیش از 2000 کیلومتر و ....... را در اختیار دارد می تواند به راحتی 12 فرودگاه، شش نیروگاه اتمی را در کنار تاسیسات دیمونا( متشکل از 10 ساختمان با حدود سه هزار نفر دانشمند و کارشناس فنی)، کارخانه‌های پتروشیمی و جنگی آن و تاسیسات راهبردی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.

اعتراف رسانه صهیونیستی درباره قدرت درندگی موشک های ایرانی

"هیچ جایی در اسرائیل نیست که در تیررس موشک های ایران نباشد" این بخشی از گزارشی است که در روزنامه یدیعوت آحارونوت به قلم  رون بن یشال تحلیل گر معروف مسائل نظامی این رژیم منتشر شده است. بن یشال در ادامه این گزارش نیز آورده است که " هرچند انبارهای موشکی اسرائیل از لحاظ کمی و کیفی پیشرفته هستند اما تعداد موشکهای موجود تل آویو و دفاع ضد موشکی کارامد نیست و همواره در تیررس موشک های ایران است."

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان                         
  اتمام حجت فرمانده کل ارتش با رژیم صهیونیستی/ گزینه ای روی میز علیه خود مشاهده نمی کنیم

"ما مشتاق هستیم که اسرائیل زودتر اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از آن ۲۵ سالی که وعده داده شده است محقق کنیم و شر آن را حتی از سر ملت آمریکا که برای صهیونیست ها مالیات می دهند، برداریم."این جمله را امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران گفت و اضافه کرد: "ما امروز دیگر گزینه ای روی میز علیه خود مشاهده نمی کنیم و هرآنچه که دشمنان بیان می کنند، تنها تهدیدات توخالی می دانیم."وی همچنین در مراسم روز ارتش نیز گفت: "برای مقابله با این رژیم نیازی به استفاده از
کل ظرفیت نیروهای مسلح ایران نیست و ارتش جمهوری اسلامی به تنهایی می تواند اسرائیل را نابود کند."


سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

    شوخی در کار نیست/تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند

"وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند."این بخشی از سخنرانی مشاور عالی سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه است. وی در ادامه همچنین گفت: "تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و موشک‌های سجیل و شهاب ایران اسلامی نیز هدفگذاری شده‌اند و به طور اتوماتیک شلیک خواهند شد." این تحلیل گر مسائل نظامی کارکرد شهرهای موشکی ایران را محدود به اسرائیل ندانست و اظهار کرد: "این مهم تنها به اسرائیل منوط نیست و هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند، این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود."

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

" در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند " این عنوان گزارشی است که چندی پیش در پایگاه خبری الوقت منتشر شد. در ادامه گزارش این پایگاه خبری به نقل از منابع آگاه به آزمایش های موفقیت آمیز موشکی ایران نیز اشاره شده است.

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

  نابودی اسرائیل، هدفی که به زودی محقق خواهد شد

یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی پشتیبانی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین بوده است که از سال 1342 در رهنمودهای امام امت (ره) تجلی یافته و پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در سال 57، به طور مادی و معنوی حمایت از فلسطین مظلوم برای نابودی رژیم اشغالگر قدس در صدر برنامه های سیاسی و نظامی کشور بوده است.

همچنان که بیرون راندن صهیونیست ها از خاک لبنان توسط رزمندگان حزب الله، با کمک های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و هم اکنون نیز چشم مسلمانان جهان به مجاهدت ها و تلاش های نظام اسلامی برای نابودی این غده سرطانی از منطقه و جهان اسلام است.

اکنون که به لطف خدا و تدابیر فرمانده کل قوا و توان نخبگان سپاه و ارتش و رزمندگان، تکنولوژی صنایع دفاعی ما به حدی از پیشرفت رسیده است که به گفته فرماندهان نظامی ظرف 7 دقیقه قدرت موشکی ایران، اسرائیل را نابود خواهد ساخت.

سگ کشی به سبک ایرانی/ نیروهای مسلح آماده یک غلط زیادی از دشمنان

اینک که جهان اسلام یک پارچه خواهان حذف رژیم اشغالگر قدس و واگذاری خاک فلسطین به صاحبان اصلی آن است و این مهم اگر با رفراندوم پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل به سرانجام نرسد، یقینا گزینه نظامی روی میز قرار دارد تا صهیونیست ها از خاک فلسطین و قدس شریف بیرون رانده شوند آن روز دیر نیست.


برخی از تحلیلگران بین المللی پیش بینی می کند در صورتی که هواپیمایی به حریم هوایی ایران نزدیک شود واکنش نیروهای مسلح ایران به گونه ای خواهد بود که این هواپیما پس از فرار جایی برای نشستن نخواهد داشت و مقرهای این رژیم نامشروع در سرزمین اشغالی نابود خواهد شد.





الف رسول پور
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
در میان همه ی این آشفته بازاری های برجام، خداوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را حفظ بفرماید که با اقتدارشان بر خود می بالیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *