رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

500 میلیارد ریال برای فعالیتهای فرهنگی مجامع بسیج کشور اختصاص یافت

23:40 - 13 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۱۱۴۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت های فرهنگی مجامع بسیج شهرستان های کشور در سالجاری اختصاص یافته است.
500 میلیارد ریال برای فعالیتهای فرهنگی مجامع بسیج کشور اختصاص یافتبه گزارش گروه سیاسی ، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه در اجلاسیه اعضای مجمع سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخلاف تمام نظام های دنیا که میان دولتها و ملتها مرز وجود دارد اما در این نظام الهی هیچ گونه مرزی میان دولت و ملت وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم در بدنه دولت تاثیر گذار هستند و به خوبی نقش خود را در تمام عرصه های نظام ایفا می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: برای پیشرفت جامعه باید از تمام ظرفیت های فکری نخبگان در نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

سردار نقدی افزود: برای پیشرفت نظام باید از تمام ظرفیت های بزرگ و کوچک کشور استفاده شود تا به نقطه ی ایده آل در تمام زمینه ها برسیم.

وی تصریح کرد: مشکلات و موانع تولید متناسب با شرایط خودش باید توسط کارشناسان خبره در مجامع بسیج مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد و برای حل اینگونه مشکلات راه کارهایی از سوی آنان به مسئولان ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: الگوی اسلامی همراه با پیشرفت باید مورد توجه مسئولان نظام و مردم باشد تا بتوانیم به توسعه دلخواه برسیم.

سردار نقدی با اشاره به تعطیلی برخی کارخانه ها در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزاری چنین گردهمایی هایی تنها راه حل مشکلات و موانع تولید با همت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت های زیادی برای کارهای اقتصادی دارد، افزود: کارشناسان و نخبگان استان با روحیه و تفکر بسیجی می توانند از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنند تا معیشت مردم بهتر از گذشته و اکنون باشد.

رئیس اجلاس مجمع سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: خدمات بسیار خوبی توسط بسیج برای محرومیت زدایی در این استان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

احمد رضا کیخا فرزانه اظهار داشت: مجمع بسیج سیستان و بلوچستان در 2 سال اخیر بیش از 10 طرح اشتغالزایی را تصویب و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این مجمع تقویت بنیان و شیوه های زندگی ایرانی اسلامی در بین جامعه است.

وی تصریح کرد: توانایی ها و ظرفیت های زیادی در این مجمع وجود دارد که می توان در تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ورود پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: مجمع بسیج باید از تمام امکانات و ظرفیت های سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و پیشرفت استان به بهترین شکل استفاده کند.

حمایت تسهیلاتی از طرح های دامپروری تمام روستاییان سیستان و بلوچستان که می تواند زمینه اشتغال آنان را فراهم کند در این اجلاس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان و اعضای این مجمع با رای موافق 176 نفر تصویب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *