پیروزی تیم والیبال جوانان مقابل امید اسلوونی

12:30 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۵۱۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود موفق به شکست تیم امید اسلوونی شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان جوان کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود را از اول خرداد در شهر ماریبور اسلوونی آغاز کردند، شب گذشته در سومین مسابقه تدارکاتی خود برای دومین بار به مصاف تیم ملی امید اسلوونی رفتند. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

تیم والیبال جوانان ایران در این دیدار به مراتب از دو مسابقه قبلی خود با تیم‌های امید و جوانان اسلوونی، به شکل بهتری بازی کرد به گونه‌ای که سرمربی تیم امید اسلوونی تیم ایران را بسیار قدرتمند توصیف کرد و گفت: این تیم برای هر تیمی خطرناک است.

تیم والیبال جوانان ایران در دو مسابقه قبلی خود نیز سه بر یک تیم‌های امید و جوانان اسلوونی را از پیش رو برداشته بود.

ملی‌پوشان جوان کشورمان صبح امروز (سه‌شنبه) از شهر ماریبور اسلوونی راهی شهر پالنسیا در کشور اسپانیا شدند. تیم والیبال جوانان از فردا (چهارشنبه) در شهر پالنسیا تمرینات خود را آغاز می‌کند که به مدت سه روز ادامه دارد و سه دیدار دوستانه و تدارکاتی نیز در این شهر خواهد داشت.

تیم والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *