برای ریو دلم روشن نیست/ آقایان فقط به اردوها سر می‌زنند

2:00 - 28 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۴۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون دوومیدانی گفت: باید بگویم شرایط حضور قدرتمند دو و میدانی در ریو را پیش‌بینی نمی‌کنم.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط دو و میدانی کشورمان در آستانه مسابقات المپیک اظهار داشت: با توجه به این که بیش از 50 سال است که در این رشته حرفه‌ای کار می کنم باید بگویم شرایط حضوری قدرتمند در ریو را پیش‌بینی نمی‌کنم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سیستم حاکم بر آن به گونه‌ای است که هیچ گونه حمایت مالی و توجهی از المپین‌ها ندارند و فقط به بازدید از اردوها اکتفا کرده‌اند.

ناظر کمیته ملی المپیک در فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: به جرات باید بگویم که فقط کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک است که در اوضاع نابسامان اما حساس و سرنوشت ساز در حد بضاعتش به ورزشکاران رسیدگی می‌کند با این اوصاف بدون تعارف باید بگویم که دلم روشن نیست در المپیک ریو نتایج قابل قبولی را به دست آوریم.

غیاثی خاطرنشان کرد: امسال فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرده است که از تمامی دونده‌های حاضر در المپیک برای آزمایش خون خواهد گرفت و از این طریق دوپینگ افراد را شناسایی می کنند این موضوع باعث شده تا رکورد برخی ورزشکاران افت کند چرا که حساسیت شان در استفاده از مکمل‌های ورزشی بیشتر شده است.

وی در ادامه شرایط آمادگی ملی پوشان را خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: اگر وضعیت رسیدگی به ملی‌پوشان دونده به همین روند ادامه پیداکند نباید به درخشش آنها در برزیل امیدوار بود چرا که هر کدام از آنها در ماده‌های تخصصی خود مشکلات سخت افزاری زیادی دارند و نمی‌توانند در مسابقات بین المللی مختلف شرکت و عملکردشان را محک بزنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *