دولت عربستان مصداق بارز صد عن سبیل الله است

3:50 - 28 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۳۳۵
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که دولت عربستان مصداق بارز 'صد عن سبیل الله ' است گفت: دولت عربستان می‌گوید ایرانی‌ها در حج از مشرکین برائت نکنند؛ آنها رسما اعلام کرده‌اند با مشرکین و کفار هم‌پیمان هستند.
دولت عربستان مصداق بارز صد عن سبیل الله استبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به واکنش مراجع عظام تقلید در مورد برگزاری حج امسال اظهار کرد: مراجع عظام تقلید حج بدون امنیت، عزت و کرامت را واجب نمی‌دانند و صریح در این مورد موضع گرفتند.

وی افزود: متأسفانه برخورد عربستان با ایران آمرانه، تحقیرآمیز و از موضع طلبکاری است؛ آنها صدها زائر ایرانی را به قتل رساندند و به هتک حرمت زائر ایرانی در فرودگاه پرداختند باز هم طلبکارند.

حبیبی همچنین شهادت ذوالفقار حزب الله، شهید بدرالدین را به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تسلیت گفت و افزود: مردم لبنان، ایران و جهان اسلام منتظر انتقام حزب‌الله از رژیم صهیونیستی هستند این جنایت نباید بی‌پاسخ بماند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به دیدار وزیر ارشاد با مراجع تقلید در قم و اظهارات مراجع درباره دولت و نقد عملکرد اقتصادی دولت و نیز موضوع برجام اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *