وصیتنامه شهدا چراغی برای راه آینده است/بسیاری از خون‌ها به جرم اعتقاد به مکتب توحیدی ریخته شده است

2:35 - 27 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۴۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از ارجمندترین تمهیداتی است که به بهانه یاد شهدا، مروری بر دستاوردهای این عزیزان داشته باشیم.
وصیتنامه شهدا چراغی برای راه آینده است/بسیاری از خون‌ها به جرم اعتقاد به مکتب توحیدی ریخته شده استبه گزارش گروه سیاسی ،محمدرضا باهنر در یادواره 230 شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره 8 هزار شهید قهرمان گیلان،‌ در آستانه اشرفیه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از ارجمندترین تمهیداتی است که به بهانه یاد شهدا، مروری بر دستاوردهای این عزیزان داشته باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وصیتنامه شهدا چراغی برای راه آینده است، افزود: عزت امروز کشور به وسیله خون این بزرگوارام حاصل شده است.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی و بلوک شرق و غرب در طول تاریخ تصریح کرد: بسیاری از خون‌ها به جرم اعتقاد به مکتب توحیدی ریخته شده است چرا که آن‌ها تمایل داشتند مردم از فطرت خود فاصله بگیرند و هرکس یادی از اخلاق و متافیزیک می‌کرد محکوم به مرگ بود.

باهنر با بیان اینکه بلوک غرب خود را آزاد می‌دانست که شغل، زن و حتی دین خود را انتخاب کند، اظهار کرد: آن‌ها مدعی هستند که لیبرال دموکرات کامل‌ترین ملتی است که ایجاد کردند و برای خوشی‌های خود خدایی را خلق کرده و همان را می‌پرستیدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *