شورای همکاری خلیج فارس به دنبال تقویت رژیم صهیونیستی است

17:30 - 11 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۳۹۷۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: شورای همکاری خلیج فارس به دنبال تقویت رژیم صهیونیستی است.
شورای همکاری خلیج فارس به دنبال تقویت رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاسی ،آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: شیعه در فضای بسیار مهمی قرار دارد و انحرافی که در دوران بعد از پیامبر (ص) به وجود آمد و موجب به وجود آمدن حکومت‌های فاسد و ظالم گردید، برای اسلام و تشیع گران تمام شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همه حکومت‌های فاسد که به فکر تجمل گرایی و خشک مغزی بودند گفت: این جریان‌ها به دنبال این هستند که شیعه نتواند در دنیا ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به شکل گیری گروه‌های تکفیری در منطقه اظهار کرد: هدف از تاسیس این نوع گروه‌ها از بین رفتن مکتب شیعه است، چون این نوع حکومت‌ها می‌دانند اگر تشیع قدرت پیدا کند، آنها نابود خواهند شد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه شورای همکاری خلیج فارس، حزب‌الله را به ناحق تروریست معرفی می‌کنند افزود: این نوع حکومت‌ها به دنبال این هستند که اسرائیل در منطقه تقویت شود و اثری از اسلام و تشیع نباشد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در حال حاضر تشیع از وجهه خوبی در منطقه برخوردار است و آنها از همین وجهه ناراحت هستند و انقلاب اسلامی ایران در ادامه همین راه است گفت: غربی‌ها نمی‌خواهند انقلاب و تشیع رشد پیدا کند، چون رشد انقلاب و تشیع سرنگونی آنها را به همراه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *