گزارش شبکه سی‎ان‎ان از اوضاع عجیب زندگی در شهر تحت اشغال داعش در سوریه

12:16 - 23 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۴۹۹
شبکه سی ان ان در گزارشی به اوضاع زندگی اهالی شهر تجت اشغال رقه که گروه تروریستی داعش آن را مقر اصلی خود می داند منتشر کرد.
گزارش شبکه سی‎ان‎ان از اوضاع زندگی اهالی شهر تحت اشغال رقهبه گزارش گروه بین الملل ؛خبرنگار شبکه سی ان ان طی گزارشی از شهر تحت اشغال رقه سوریه که گروه تروریستی داعش آن را مقر اصلی خود می داند، می گوید که زنان به تنهایی در این شهر اجازه خروج از منزل را نداشته و باید با زنی دیگر و یا همراه از منزل خارج شود.

سی ان ان با اشاره به اینکه زنان در شهر رقه اجازه فعالیت ندارند، می افزاید: گروه داعش حضور دختران و زنان را در تمامی مدارس و دانشگاه ها ممنوع کرده است.

خبرنگار این شبکه می افزاید که تنها چیزی که از رادیو رقه شنیده می شود گزارش هایی در وصف ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش است.

پیشتر شبکه روسیاالیوم گزارش داده بود که خبرهای زیادی درباره درگیری های شدید بین اهالی شهر رقه سوریه و  داعش همزمان با انشقاق شمار زیادی از نیروهای این گروه تروریستی منتشر شده است.

این شبکه به نقل از یکی از اهالی شهر رقه گزارش داد که مقر اصلی داعش در سوریه شاهد انشقاق نزدیک به 200 نفر از عناصر این گروه تروریستی طی دو روز گذشته بوده است.

در همین حال شبکه ARA News به نقل از فردی به نام "عمار حسن" در شهر "غازی عانتپ" ترکیه گزارش داد که اختلافات داخلی در صفوف گروه تروریستی داعش به انشقاق شمار زیادی از عناصر این گروه شده است.

شهر رقه در تاریخ هفتم مارس سال 2013 میلادی از سوی عناصر گروه های تروریستی اشغال شد و بعدها داعش این شهر را مقر اصلی خود در سوریه خواند.





برچسب ها: سوریه سی ان ان رقه cnn

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *