رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش سوریه به تروریست خواندن حزب الله از سوی اتحادیه عرب

8:28 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۷۵۶
وزیر اطلاع رسانی سوریه ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه عرب در قرار دادن جنبش حزب الله لبنان در میان گروه های تروریستی، گفت: اتحادیه عرب هیچگاه از کرامت و حقوق اعراب دفاع نکرده است.
واکنش سوریه به تروریست خواندن حزب الله از سوی اتحادیه عرببه گزارش گروه بین الملل ؛ عمران الزعبی در مصاحبه با شبکه المنار با اشاره به اینکه تصمیم اتحادیه عرب برای تروریستی خواندن حزب الله به مثابه تیر خلاص این اتحادیه بر پیکر خویش است گفت: اتحادیه عرب هیچگاه از کرامت و حقوق اعراب و درصدر آنها آرمان و حقوق ملت فلسطین دفاع نکرده است.

وی در ادامه اتحادیه عرب را مطیع سیاست های سعودی دانست و اظهار کرد: هیچ مبارز عرب یا مسلمان واقعی از این تصمیم اتحادیه عرب که به پیروی از سیاست های عربستان در منطقه اتخاذ شد، تعجب نکرد.

الزعبی افزود: اگر حزب الله و نیروهای بسیج مردمی در عراق از نظر شورای همکاری خلیج فارس ترورریست هستند پس این بدان معناست که در منطق سعودی گروه های های تروریستی داعش و جبهه النصره، جنبش های متکی به صلح، سازندگی، مقاومت و جنبش هایی متمدنانه به شمار می ورند.

الزعبی افزود: این اقدام اتحادیه عرب که به پیروی از تصمیم شورای همکاری خلیج فارس و محکومیت سوریه صورت گرفت، خدمت به طرح صهیونیستی در منطقه و نوعی انحطاط اخلاقی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *