آزمون دستیاران ستادی و متمرکز دستگاه‌های اجرایی جمعه 21 اسفند برگزار می‌شود

2:40 - 17 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۱۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
آزمون دستیاران ستادی و متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 صبح و بعدازظهر روز جمعه 21 اسفند در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار جامعه ، بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 تعداد 6 هزار و 847 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 3 هزار و 507 نفر زن و 3 هزار و 340 نفر مرد هستند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از سه‌شنبه 18 اسفند 94 برای مشاهده پرینت بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

همچنین داوطلبان متقاضی برای شرکت در آزمون باید از روز سه‌شنبه 18 اسفند تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 20 اسفند 94 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت‌نامی از کارت ورود به آزمون و برگه راهنمای خود پرینت دریافت کنند.

بدیهی است برای شرکت در آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

گفتنی است آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 بعدازظهر روز جمعه 21 اسفند 94 در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون نیز از ساعت 14:30 بعدازظهر آغاز می‌شود و بر همین اساس درهای ورودی رأس ساعت 14 بسته خواهند شد لذا داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در حوزه امتحانی حاضر شوند.

بر این اساس اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری این آزمون از دوشنبه 10 اسفند 94 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی 21 اسفند برگزار می‌شود

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز اجرایی کشور در سال 94 تعداد 103 هزار و 154 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 34 هزار و 986 نفر زن و 68 هزار و 168 نفر مرد هستند.

داوطلبان می‌بایست از روز سه‌شنبه 18 اسفند 94 تا ساعت 24 پنج‌شنبه 20 اسفند 94 برای مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای خود یک نسخه پرینت دریافت کنند.

گفتنی است، برای شرکت در این آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

همچنین دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 در صبح روز جمعه 21 اسفند 94 در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. فرایند برگزاری آزمون هم از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 21 اسفند 94 آغاز خواهد شد و بر همین اساس درب ورودی حوز‌ه‌های امتحانی ساعت 8 صبح بسته خواهد شد و داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌ها وارد حوزه‌های امتحانی خود شوند.

لازم به ذکر است، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تاریخ برگزاری آزمون و تاریخ دریافت پرینت از دوشنبه 10 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *