گپ و گفت میزان با خبرنگار فرانس 24

14:34 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۸۳۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ارشاد تهران با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ارشاد تهران با حاشیه هایی همراه بود که در ادامه می خوانید.

حضور شخصیت های سیاسی دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب در کنار سایر شخصیت های دولتی و کشوری و لشکری، فضایی را در حسینیه ارشاد ایجاد کرده که علاوه بر خبرنگاران که سوالات خود را با این شخصیت ها در میان می گذارند مردم نیز مشکلات خود را به گوش این مسئولان می رسانند.

آنچه که بیش از همه برای خبرنگاران خارجی مستقر درحسینیه ارشاد غافلگیر کرده حضور پرشور و صمیمانه مردم در صفهای طولانی و انتظار چند ساعته آنها برای شرکت درانتخابات بود.

خبرنگار فرانس 24 در پاسخ به سوال خبرنگارگروه سیاسی که از وی در خصوص ارزیابی جمعیت شرکت کننده درانتخابات ایران گفت: برای من جای تعجب فراوانی بود که از یک ساعت قبل از آغاز رأی گیری مردم با شناسنامه های خود که در دست داشتند در آن سرمای ابتدایی صبح مشتاقانه آمده بودن تا درآینده کشورشان سهیم باشند.

وی افزود: امیدوار هستم بتوانم با انعکاس صادقانه و صحیح حضور ایرانیان در انتخابات نقش خبرنگاری خود را به خوبی ایفا کنم.

حضور پدرشهیدان مهدی و ابوالفضل حاج قاسمی همراه با عکسهای این دو شهید از دیگر حاشیه های حضور پرشکوه مردم درحسینیه ارشاد بود.

پدر این دو شهید به خبرنگار میزان گفت: یقیناَ شهدا از حضور ما در انتخابات خوشحال می شوند و ما نیز نخواهیم گذاشت که خون شهیدانمان پایمال شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *