رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دایی: جوانان‌ ما فقط به توپ نگاه می‌کنند!/ چند بازی است «خودمان» نیستیم

18:30 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۱۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فوتبال امروز روی بد خود را به صبا نشان داد و نتیجه‌ای رقم خورد که شایسته آن نبودیم.
به گزارش گروه ورزشی ، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و راه‌آهن اظهار داشت: امروز بازی خوبی ارائه دادیم اما در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم و فوتبال امروز روی بد خود را به صبا نشان داد و نتیجه‌ای رقم خورد که شایسته آن نبودیم.

وی ادامه داد: راه آهن پس از گلزنی با ارائه یک بازی بسته و دفاعی در یک‌سوم خود به دنبال حفظ نتیجه بود و در نهایت به هدفش هم رسید و تیم ما هم در استفاده از موقعیت‌های گلزنی بی دقت بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم ما تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد اما این تلاش‌ها کافی نیست و در چند بازی اخیر به هیچ وجه خودمان نبوده‌ایم و باید تغییر کنیم.

دایی گفت: هم در بازی قبل و هم در این بازی با اشتباه فردی باختیم و در هر بازی نیز فرصت‌های پرشمار گلزنی را از دست می‌دهیم و از دست دادن فرصت‌ها به صبا ضربه می زند. تمام تیم‌ها برای ما بازی می‌کنند و همه نتایج به سود ما رقم می‌خورد اما خود ما نمی‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم و بازیکنان ما باید بیشتر به فکر کار تیمی و گروهی باشند.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که به بازیکن جوان میدان می‌دهیم اما جوان از این فرصت استفاده نمی‌کند و خودش را نشان نمی‌دهد و بازیکن جوان ما فقط توپ را نگاه می‌کند و کاری نمی‌کند.

دایی خاطرنشان کرد: بازیکنان صبا باید خودشان را فدای تیم کنند تا اوضاع درست شود البته مصدومیت جلال علیمحمدی هم در کار ما اثرگذار بوده است اما باید هم تلاش کنیم و هم گل بزنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *