مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درگذشت امیرسرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

22:23 - 13 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۰۹۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی درگذشت امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی را تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی درگذشت امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است.
 
إنالله و إناإلیه راجعون
 
خانواده محترم مرحوم امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی
 
سلام علیکم؛
خبر در گذشت مرحوم امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی، واصل و موجب تألم خاطر گردید. فقدان آن امیر مومن، پدری مهربان و با تقوی که سالیانی در سلک افسری در ارتش منشاء خدمات خالصانه و عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت (ع) خصوصا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سپری و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت؛ ضایعه جبران ناپذیر است که جزء با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.
 
حضور فعال در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات شایسته دوران دفاع مقدس و همراهی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از یک سو و تلاش بی وقفه در مسندهای مختلف از جمله وزارت دفاع و فرماندهی کل ارتش و پس از آن گویای خستگی ناپذیری آن مرحوم بود.
 
اینجانب مصیبت وارده را به سرکارعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صلحا و صدیقین و برای شما و فرزندان عزیزتان و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *