رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظامیان صهیونیست ورودی‎های شهر رام‎الله را بستند

12:02 - 12 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۹۳۰۹
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در پی شهادت یک نوجوان فلسطینی ورودی های شهر رام الله را مسدود کردند.
نظامیان صهیونیست ورودی‎های رام‎الله را بستندبه گزارش سرویس بین الملل ؛شبکه الحدث گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورودی های شهر رام الله را به روی افراد غیر مقیم در این منطقه بستند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه یک نوجوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای اجرای عملیات استشهادی نزدیک  شهرک "سلعیت" در شهر طولکرم با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این نوجوان فلسطینی با سلاح سرد به سمت سربازان این رژیم حمله کرده است که قبل از اجرای عملیات با شلیک نظامیان به شهادت رسیده است.

به ادعای رسانه های صهیونیستی در این عملیات آسیبی به سربازان این رژیم نرسیده است.

در همین حال سخنگوی گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی تاکید کرد که صهیونیست‌ ها در نبرد جدید بیش از پیش غافلگیر خواهند شد.

"ابو عبیده" طی بیانیه ای که در مراسم هفت تن از شهدای گردان های القسام قرائت شد گفت که شهادت هفت از مبارزان فلسطینی ما را از آمادگی و تجهیز برای دفاع از ملت، مقدسات و خاکمان باز نمی دارد.

وی تاکید کرد: مقاومت توانسته است که پس از هر جنگ قدرت خود را افزایش دهد.

سخنگوی گردان های القسام با اشاره به اینکه مقاومت زمین را زیر پاهای دشمن متزلزل خواهد کرد افزود: صهیونیست‌ها را در نبرد جدید بیش از پیش غافلگیر خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته گفت که اگر ما با تونل‌ های غزه مورد حمله قرار بگیریم، پاسخ ما علیه حماس شدیدتر و قوی‌تر از جنگ سال گذشته خواهد بود.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *