رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشارکت بی‌بی‌سی با یک بیمار روانی برای تخریب فرهنگ ایرانی + فیلم

16:54 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۴۰۲
خبرگزاری میزان-شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ادامه پروژه تخریب فرهنگ اصیل ایرانی، آثاری از نقاشی‌های فردی با پیشینه‌ای مشخص در ترویج ابتذال به جای هنر را به عنوان هنر ایرانی معرفی کرد. گفتنی است این فرد از سوی بی‌بی‌سی فارسی لقب "هنرمند" را دریافت کرده است.
به گزارش گروه چند رسانه‌ای ، این شبکه گزارشی مفصل را به معرفی آثار ترکیبی "شاپور پویان" اختصاص داده [که به دلیل مستهجن بودن امکان نمایش آنها وجود ندارد] شاپور پویان در شهر اصفهان متولد شده و پس از اتمام دوره کارشناسی خود در رشته نقاشی، به بهانه تکمیل تحصیلات دانشگاهی در سال 88 از کشور خارج شد. وی در گفتگویی پس از خروج از ایران، اعلام کرد بیماری اختلالات روانی دارد . این بیماری موجب می شود تا فرد دچار عوارضی چون ناآرامی و بی‌قراری، رفتارهای پرخاشگرانه، احساس بیزاری از دیگران و.. شده و اثرات این بیماری را می توان به وضوح در آثار وی مشاهده کرد.

اختلالات روانی وی موجب گردید تا در آمریکا به سبک های مدرن غربی که دارای محوریت محتوای غیر اخلاقی و مستهجن، روی آورده و ادامه عوارض این اختلال روانی موجب گردید تا وی با ترکیب چند فرهنگ متناقض، به دنبال ایجاد آثاری بر علیه هویت و فرهنگ اصیل ایرانی رفته که نقطه اشتراک همه این آثار را می توان در میزان بالای محتوای مستهجن معرفی کرد و جالب آنکه بی بی سی وی را هنرمندی ایرانی معرفی می کند تصاویر این گزارش به دلیل غیراخلاقی بودن محو شده است.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/326928_608.mp4']

دانلود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *