لزوم بصیرت افزایی برای تشخیص ادبیات فریبنده در عرصه انتخابات

0:05 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۷۰۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت الاسلام محمدعلی نکونام گفت: در عرصه انتخابات گاهی از ادبیات فریبنده استفاده می شود که باید با بصیرت لازم هدف های پشت پرده این ادبیات را تشخیص داد.
لزوم بصیرت افزایی برای تشخیص ادبیات فریبنده در عرصه انتخاباتبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز چهارشنبه در گردهمایی بازنشستگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: گاهی برخی افراد شکل گیری فتنه اکبر در انتخابات پیش رو را مطرح می کنند اما باید گفت که افرادی که در صدد چنین هدفی هستند باید خواب آن را بیند که چنین موضوعی به وقوع بپیوندد.

وی بر به کارگیری بصیرت و بینش لازم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید دقت کرد تا در پشت هر ادبیاتی چه هدفی پنهان شده است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه باید از رای مردم در سایه قانون دفاع شود، تصریح کرد: باید نیروهای انقلابی در صحنه باشند و با نقش بصیرت افزایی خود، فتنه ها را خنثی کنند. 

امام جمعه شهرکرد افزود: آسیب رسیدن به دستاوردهای نظام،یکی از مهمترین دغدغه هایی است که همواره نگرانی دلسوزان کشور را به همراه داشته است و این موضوع مراقبت بیشتری را می طلبد.

نکونام ادامه داد: باید همواره مراقب بود تا آفت ها به جان انقلاب اسلامی نیفتد و ارزشهایی غیر از ارزش های ناب اسلامی در جامعه حاکم نشود و دشمن نتواند از راه های مختلف در کشور نفوذ پیدا کند.

وی تصریح کرد: این دغدغه و نگرانی در زمان پیامبر اکرم اسلام (ص) نیز وجود داشت و پیامبر(ص) نگران حاکمیت هوس های نفسانی در جامعه بعد از رحلت خود بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شکل گیری جناح ها و گرایش های مختلف سیاسی را از آفات جامعه اسلامی دانست و گفت: جناح های چپ و راست از آنجا که منجر به شکل گیری تفرقه و دوستگی در جامعه می شود و امت اسلامی را از شاخص های اصلی دور می کند،یک آسیب و آفت به شمار می رود.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: تشکل ها و جناح ها در جامعه اسلامی باید حول محور امامت و ولایت شکل گیرند و براساس همین شاخص، فعالیت کنند.

وی، حب دنیا و مقام را از دیگر آفتهای جامعه اسلامی برشمرد و افزود: نباید اجازه داد تا چنین بدعت هایی در جامعه راه پیدا کند و براین اساس تداوم بخش راه پیامبر گرامی اسلام(ص) باشیم.

امام جمعه شهرکرد، ولایت فقیه را تنها محور حق در جامعه اسلامی دانست و گفت: باید همواره زیر پرچم ولی فقیه در پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب ایستادگی و مقاومت کرد و از این راه جدا نشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *