مراقب باشید در برهه انتخابات با آبروی کسی بازی نشود

1:20 - 28 دی 1394
کد خبر: ۱۲۲۸۷۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
یکی از مراجع تقلید گفت: انتخابات امر حساسی است و دقت و نظارت مسئولان را می‌طلبد زیرا حق‌الناس است.
مراقب باشید در برهه انتخابات با آبروی کسی بازی نشودبه گزارش گروه سیاسی میزان، آیت‌الله محمد علی علوی گرگانی  در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه‌ای از سوره قمر، اظهار کرد: خداوند متعال حجت را برای انسان تمام می‌کند تا هلاک شدن گناهکاران و زنده شدن مومنان در روز حساب براساس آشکارا و بینه باشد.

وی افزود: بنده خوب خدا بودن باید بر اساس دلیل، حجت و اعتقاد قلبی باشد تا سبب رستگاری انسان در روز قیامت شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه تمام اعمال انسان ثبت و ضبط می‌شود،‌ تصریح کرد: خداوند می‌فرماید «و کل صغیر و کبیر مستطر» به این معنا که خداوند بر کوچک و بزرگ اعمال انسان نظارت دارد، پس لازم است انسان نیز اعمال خود را محاسبه کند.

وی ادامه داد: خداوند بر همه اعمال ناظر است و با فرستادن قرآن حجت خود را بر بشر تمام کرده است زیرا این کتاب شریف انسان را از عذاب و گناه برحذر می‌دارد.

این مرجع تقلید با بیان آیه «و ان الدار الاخره لهی الحیوان لو کانوا یعلمون» خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه شریفه حقیقت آخرت و حساب و کتاب اعمال را یادآور شده و می‌فرماید کاش می‌دانستند که دنیا جز سرگرمی نیست و زندگی واقعی آخرت است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به مسئولیت سنگین فرماندهان سپاه گفت: شما مسئولان سپاه وظیفه خطیر و بزرگی برعهده دارید و لازم است بسیار آگاهانه عمل کنید.

وی افزود: سرپرستی ملت بزرگ و شریف ایران امر مهم و حساسی است که دقت نظر و توان بالای مدیریتی را می‌طلبد.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه انتخابات حق‌الناس است، تصریح کرد: وظیفه برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است، زیرا قرار است افراد لایق و کاردان برای نمایندگی انتخابات شوند.

وی ادامه داد: با مشارکت و همدلی یکدیگر در انتخابات شرکت کرده و افراد ناکارآمد را شناسایی کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی حفظ آبروی مومن را از ضروریات برشمرد و خاطرنشان کرد: مراقب باشید در برهه انتخابات با آبروی کسی بازی نشود زیرا شأن و منزلت او در میان مردم متزلزل شده که ناخشنودی خداوند را در پی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *