رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترور دانشمندان هسته‌ای نمونه‌‌ای از فکرهای پلید آمریکا است

2:35 - 23 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۰۰۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: با جنایاتی از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای باید به فکر پلید آمریکا پی‌برد به ویژه برای آنهایی که می‌خواهند با آمریکا رابطه داشت.
ترور دانشمندان هسته‌ای نمونه‌‌ای از فکرهای پلید آمریکا است

به گزارش ،آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «اگر روزی بر من بگذرد و از عملی که مرا به خدا نزدیک می‌کند، چیزی نیاموخته باشم، آن روز بر من مبارک نیست».

وی بیان داشت: مسئله کسب علم و دانش یکی از واجبات اسلامی است و در روایات بر این موضوع تاکید شده است.

جعفری افزود: مقام معظم رهبری بر نیازسنجی در مورد کسب علم و دانش تاکید دارند تا نیاز علمی کشور را در سال‌های آینده بدانیم.

وی ادامه داد: در همه عصرها و همه شرایط، آن ملت و کشوری موفق‌تر است که در رابطه با مسئله کسب علم جلوتر باشد.

امام جمعه کرمان گفت: در زمان طاغوت هیچ‌گونه پیشرفت علمی نداشتیم و یا خیلی اندک بود، اما اکنون به گفته رهبری که هیچ شک و تردیدی در سخنان ایشان نداریم، در رشته‌های علمی و فنون مختلف سبقت گرفته و جزو پنج کشور برتر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استکبار که مظهر آن آمریکا و صهیونیست است، دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرد و هیچ‌کس از آنها این جنایات را محکوم نکرد.

جعفری عنوان کرد: با این رفتارها می‌توان به فکر پلید آمریکا پی برد به ویژه برای آنهایی که می‌خواهند رابطه با آمریکا ادامه داشته باشد، آمریکا هیچ یک از قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند.

وی افزود: بر اساس همین هم مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هشدار می‌دادند و هنوز هم مشخص نیست به چه نقطه‌ای در این زمینه برسیم.

جعفری بیان داشت: هنوز هم لابی‌های یهودی در دنیا حکم‌رانی می‌کنند و عده‌ای مانند عربستان سعودی به پشتیبانی صهیونیست‌ها دست به جنایات در کشورهای اسلامی می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان با تاکید بر حفظ ایمان و تقوا گفت: اگر ما از مرز قانون تجاوز نکنیم، مشکلی ایجاد نمی‌شود، اگر فردی طبق مقررات کار خود را انجام می‌دهد و ما ایراد و اشکال برای او مطرح کنیم، این کار اشتباه است.

وی ابراز داشت: گاهی گوشزدها و توصیه‌هایی به مسئولان دارم، اما دخالت در امر جایز نیست، چون دخالت در دولت کاری را پیش نمی‌برد.

جعفری عنوان کرد: اگر مسئله مهمی مطرح باشد که به روشنی می‌بینیم به ضرر دین و مکتب و یا استان تمام می‌شود، آن زمان باید هشدار داد، اما اگر قرار باشد هر فردی به امور ایراد بگیرد، به آبادانی نمی‌رسیم.

وی اظهار داشت: مسئولان به واقع برای کشور کار می‌کنند، این به آن معنای نیست که انتقاد نکنیم، اما نباید تهمت زد و مسئله‌ای را که هنوز روشن نشده نسبت به آن اعتراض کرد.

جعفری تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هم باید به گونه‌ای حرکت کند که دولت را همراهی و یاری کند تا قدم‌های خوبی برداشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *