تلاش‌های شبانه‌روزی شهید ستاری در راه تحکیم پایه‌های توحید بود

21:40 - 15 دی 1394
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی شهیدانی همچون ستاری در راه تحکیم پایه‌های توحید در کشور بود، گفت: نگاه شهید ستاری فقط رزمی نبود بلکه او نگاه فرهنگی نیز داشت.
تلاش‌های شبانه‌روزی شهید ستاری در راه تحکیم پایه‌های توحید بودبه گزارش گروه سیاسی میزان، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد سرلشکر منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش که در دانشگاه هوایی ارتش برگزار شد با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: حافظه ملت ما هرگز شهدا را فراموش نمی‌کند و خداوند نمی‌گذارد که از اذهان مردم شهدا فراموش شوند چرا که خداوند قول داده هر کس در راه خدا شهید شود یاد او در اذهان باقی بماند.

وی ادامه داد: تا دنیا هست شهدایی مثل شهید ستاری وجود دارند و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان در راه تحکیم پایه‌های توحید در کشور فراموش نمی‌شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از شهید ستاری گفت: نگاه شهید ستاری فقط به رزم نبود بلکه ایشان نگاه فرهنگی نیز داشت و به همان میزان که به امورات رزمی توجه داشت به کارهای علمی و فنی نیز می‌پرداخت.

محمدحسنی در پایان با ذکر خاطره‌ای، گفت: مارشال حکیم درباره شهید ستاری می‌گوید بنده افتخار می‌کردم که در محضر باسوادترین فرمانده جهان هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *