نظارت یكی از ابزارهای مهم مدیریتی است

19:20 - 14 دی 1394
کد خبر: ۱۱۷۵۰۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
حسینی گفت: نظارت یكی از ابزارهای مهم مدیریتی است كه می‌تواند صحت عملكرد و پیشرفت كارها را تضمین کند و چنانچه غفلتی در این كار صورت گیرد احتمال آسیب جدی وجود دارد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره كل زندانهای استان گیلان،‌ دوازدهمین نشست ماهیانه شورای برنامه ریزی زندان‌های گیلان در سالن كنفرانس این اداره كل برگزار شد.

سید حمید حسینی در این نشست ضمن محكوم کردن اقدام رژیم سفاك وهابیت در به شهادت رساندن روحانی برجسته شیعه باقر النمر تاکید کرد: باید اهداف را برای انجام دادن كارها مشخص کرد؛ زیرا با هدفمند نمودن برنامه ها در چارچوب قانون شفافیت كارها بهتر جلوه پیدا می‌كند، نظارت دقیق در فرایند كارهای زندان با داشتن مدیریت نوین و استفاده از ابزارهای مناسب در پیشگیری از بی نظمی ها موثر است.

وی بیان کرد: هر جا نظارت قانونمند باشد عملكرد بهتراست و با تدوین برنامه های صحیح می‌توان به هسته اصلی وظیفه زندانبانی اصلاح و تربیت دست یافت و همه همت ما را باید در اجرای قانون بكار بندیم.

حسینی در خصوص نظارت گفت: نظارت یكی از ابزارهای مهم مدیریتی است كه میتواند صحت عملكرد و پیشرفت كارها را تضمین کند و چنانچه غفلتی در این كار صورت گیرد احتمال آسیب جدی وجود دارد.

وی تشكیلات اداری كاركنان را بعنوان مجموعه انسانی كه دارای  اراده ها،‌تفكرات، اندیشه ها، سلیقه ها و نظرات مختلف دانست كه می تواند در یكجا مانعی برای پیشبرد اهداف تشكیلات اداری باشد كه با نظارت بهنگام میتوان موانع را به موقع شناسایی نمود و آن را برطرف كرد تا جریان بوجود امده روان و شفاف شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *