با رژیم سعودی چه باید کرد؟

10:18 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۸۱۲
دسته بندی: سیاست
پادشاهی اعدام، حکومت مسلمان کش، رژیم جنایتکار، کودک کش و زائر کش هر چه که لایق این رژیم است، هر چه که هست، مهمترین نکته ای که در رفتارهای رژیم آل سعود دیده می شود، فتنه و نفاقی است که میان مسلمانان به ویژه در میان اهل تسنن و اهل تشیع انداخته است.
به گزارش گروه سیاسی البته چنین اتفاقی خواسته و مطلوب آمریکایی ها و غرب است، چرا که سال هاست بر روی این پروژه کار می کنند، اما هنوز نتیجه مطلوب را دریافت نکرده اند. چرا اکنون که آیت الله شیخ نمر به دست جنایتکاران سعودی به شهادت رسیده است، صدای رسانه های غربی و تحلیلگران آنها درآمده است و اقدام حاکمان سعودی را محکوم می کنند؟ این رژیم که از خود آنهاست؟

آل سعود رژیمی است که ساخته شده تا اسلام را وارونه جلوه دهد. این رژیم دست پرورده انگلیس و آمریکاست، بدون اجازه آنها آب هم نمی خورد، چه برسد به این که بخواهد سرخود یک شخصیتی که رهبر شیعیان عربستان است، اعدام کند.

حاکمیتی که در عربستان سعودی مستقر است، آشکار می کند که همه اقدامات و رفتارهای سران آن هیچ تناسبی با اسلام، سنت رسول الله (ص) و آموزه های دینی و قرآنی ندارد. یکسری تفکرات پلید، تحریف شده و ضد اسلامی که با نام اسلام اجرا و پیاده می شود.

با این توطئه و دسیسه ای که غربی ها از انگلیس گرفته تا آمریکا علیه جهان اسلام سال هاست تدارک دیده اند و برای آن برنامه ریزی کرده اند تا بتوانند رژیمی را در عربستان بر سر کار بیاورند که اهداف آنها را پیاده کند، چگونه باید رفتار کرد؟

نمی توان انکار کرد که آل سعود دشمن مسلمانان و جهان اسلام است. اما بر کشوری و سرزمینی حاکمیت دارد که سرزمین وحی است، خانه خدا در آن است و مدینه منوره را در خود جای داده است. چگونه رفتار کردن و برخورد با این رژیم کار دشواری است. اما هر چه هست هر آنچه که رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و جهان اسلام انجام داده و می دهد آل سعود هم اگر نگوییم بیشتر از آنها، کمتر هم علیه مسلمانان اقدام نکرده است.

اگر اسرائیل با جنگ و اشغال با حمایت آمریکا و انگلیس در سرزمین های فلسطین به وجود آمد، آل سعود بدون درگیری و جنگ و با برنامه ریزی طولانی مدت انگلیسی ها و آمریکایی ها در تحریف گسترده اسلام ناب محمدی(ص) در مهد اسلام و روی کار آوردن خاندان هایی که تربیت شده تفکرات اسلام انگلیسی و آمریکایی هستند، بر مسند قدرت نشسته اند.

پول و ثروتی که به واسطه نفت به خاندان سعودی رسیده این فرصت را به آنها داده تا بتوانند با خرج این پول های هنگفت، نه تنها به عیاشی و خوشگذرانی های خود در کشورهای اروپایی و جاهای دیگر بپردارند، بلکه وسیله ای شده است برای تتمیع دیگران برای تبعیت از تفکرات پلید وهابیتی که اکنون با نقاب گروه های تکفیری مانند داعش در جهان اسلام به مسلمان کشی مشغول است.

از یمن مظلوم گرفته تا عراق و سوریه و بحرین، درگیر توطئه ها و دسیسه های رژیم آل سعود است. آمریکایی ها برای این که هزینه های خود را برای دخالت در منطقه غرب آسیا برای افزایش هر چه بیشتر امنیت رژیم اسرائیل، کاهش دهند، رویکرد حضور مستقیم خود را کمرنگ کرده اند و اقدامات نیابتی را در پیش گرفته اند.

عربستان مهمترین، بزرگترین، سربه راه ترین و البته وقیح ترین رژیمی است که در منطقه غرب آسیا، برنامه ها، اهداف و سناریوهای آمریکا و انگلیس را پیاده می کند. این رژیم رو در روی جمهوری اسلامی و نقطه مقابل ایران است.

سعودی ها اسلام آمریکایی و تحریف شده را ترویج می کنند، اسلامی که سرسپرده اربابش آمریکا باشد و روابط دوستانه با اسرائیل را افتخاری برای خود، اما در مقابل، جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که اسلام انقلابی، اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام واقعی را سرلوحه خود دارد. اسلامی که ایران پرچمدار آن است، نمی خواهد مسلمانان و جهان اسلام
سرسپرده آمریکا باشند، سیاست اسلام ناب محمدی(ص) مقابله و مبارزه با غده سرطانی جهان اسلام یعنی اسرائیل است.

این اسلام ناب که ثمره 37 سال انقلاب اسلامی ایران است، اکنون بدون خشونت، جنگ و فشار و تهدید مقبول بسیاری از مسلمانان جهان قرار گرفته است. این اتفاق در حالی افتاده که راه های رساندن پیام انقلاب اسلامی بسیار سخت و دشوار بوده است اما علیرغم این مشکلات بزرگ، پیام آنقدر دلنشین و صادق است که می توان به آسانی آ ن را درک کرد و پذیرفت.

اکنون بسیاری از مسلمانان کشورهای اسلامی تفکر انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از اسلام ناب است پذیرفته اند، به همین خاطر است که حاکمان دست پرورده و دست نشانده مرتجع منطقه، خشم و خصم خود را آشکارتر و دریده تر از پیش علیه انقلاب اسلامی ایران بروز می دهند.

آنها نمی توانند، بلکه جرأت ندارند که رو در روی ایران قرار بگیرند، به همین خاطر مردم کشورهایی که به سوی اسلام ناب گرایش یافته اند؛ هدف آماج حملات ناجوانمردانه و غیر اسلامی رژیمی قرار گرفته  اند که سرانش خود را خادمین حرمین شریفین می دانند.

در هیچ جای اسلام؛ سنت رسول الله و آموزه های قرآن نیامده که مسلمانان، دشمن اصلی را کنار بگذارند و به جان هم بیفتند، مسلمان کشی آن هم به دست مسلمان اتفاقی است که اکنون افتاده است.

مردم مسلمان یمن چه شیعه و چه سنی اکنون به دست ارتش آل سعود و چند کشور همپیمان او به شهادت می رسند و در گوشه ای دیگر از جهان زخم خورده اسلام، تفکر و ایدولوژی ترویج شده وهابیت سعودی، مشغول مسلمان کشی در سوریه، عراق و بحرین است.

حاکمان سعودی در عربستان همان اهدافی را اجرا می کنند که اسرائیلی ها با استقرار خود در فلسطین اشغالی خواهان آن بوده و هستند. جلوگیری از نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در میان مسلمانان منطقه و جهان.

اما جمهوری اسلامی ایران برای تبلیغ خود نه جنگ راه انداخته و نه جنایتی را همچون حکام سعودی مرتکب شده، بلکه قلوب مسلمانان جهان اسلام هدف اسلام نابی است که انقلاب اسلامی ایران آن را زنده کرده است. اسلامی که مغفول واقع شده بود و از چشم و و دل مردم مسلمان پنهان گشته بود.

اما این که با رژیم آل سعود چه باید کرد، با توجه به اوضاعی که این رژیم پس از اعدام شیخ نمر و شهادت این روحانی شیعه به وجود آورده کمی دشوار است. اما باید پزیرفت که آل سعود به این اقدام یعنی اعدام آیت الله نمر گور خود را با دستان خود کند. شهادت شیخ نمر بدون تبعات برای آل سعود نخواهد بود.

ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران باید همچنان به سیاست های خارجی خود در منطقه ادامه بدهیم و آنها را تقویت کنیم. ادامه حمایت از دولت و ملت سوریه برای پیروزی بر گروه های تروریستی تحت حمایت حکام سعودی، حمایت از مردم عراق و دولت در راه مبارزه با تروریست های داعشی که از سوی عربستان حمایت می شوند، حمایت از انقلاب مردم بحرین و حمایت از مردم مظلوم یمن که با حملات رژیم آل سعود روبرو هستند، پایه های حکومت موروثی و پادشاهی سعودی را متزلزل می کند ضمن این که مردم عربستان سعودی هم در حال بیدار شدن از خوابی هستند که با سرکوب های شدید، سانسورهای گسترده در رسانه ها، خفقان شدید امنیتی بر آنها تحمیل شده است.

اکنون هم شیعیان و هم اهل تسنن تحت ظلم و ستم رژیمی هستند که هیچ حقوقی را برای آنها قائل نیست. بیداری اسلامی به عربستان هم می رسد و این اتفاق به زودی خواهد افتاد. نیازی هم نیست که جمهوری اسلامی ایران به طور مستقیم دست به کاری بزند.

آل سعود خود به خوبی می تواند ریشه خود را قطع کند. واکنش هایی که عربستان پس از اعدام شیخ نمر از خود بروز خواهد داد روند سقوط را تند می کند. هزینه های این رژیم به خاطر واکشن جهان اسلام و حتی مجامع غربی و بین المللی بسیار بالا می رود. نیازی هم به رفتارهای تند مقابل سفارت عربستان نبود و نیست که اگر این واکنش در تجمع و اعتراض منطقی برگزاری میشد، خروجی آن برای ایران بسیار پربارتر و تأثیر گذارتر می بود.نباید برای خود هزینه تراشی کنیم بلکه باید این هزینه های بین المللی را به آل سعود تزریق کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *