فدراسیون‌های المپیکی چشم انتظار شارژ مالی

9:49 - 13 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دبیر کمیته ملی المپیک از پرداخت بخش جدید بودجه فدراسیون‌های المپیکی در هفته آینده خبر داد.
به گزارش و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی با تاکید بر حمایت همه جانبه کمیته از رشته های اعزامی به المپیک ریو اظهار کرد: کمیته ملی المپیک بنا بر وظیفه ذاتی خود از فدراسیونهای المپیکی حمایت مادی و معنوی خواهد داشت و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: تمام اقشار جامعه در جریان شرایط روز و وضعیت اقتصادی و مشکلاتی که دولت با آنها روبروست هستند و کمبود بودجه چیزی نیست که فقط مختص ورزش باشد. امروز در تمامی دستگاهها و ارگانها با این مشکل مواجه هستیم و تمام مدیریت و هنرمان نیز مدیریت بودجه و منابع مالی بنا بر فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است.

شهنازی از پرداخت بودجه به فدراسیونهای المپیکی طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: با پیگیریهای بعمل آمده از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک طی روزهای آینده بخش جدیدی از بودجه به حساب کمیته ملی المپیک واریز می گردد و بلافاصله رقم قابل توجهی را در اختیار فدراسیونهای اعزامی به ریو، بخصوص رشته های ردیف اول تقسیم بندی کمیته یعنی رشته های مدال آوری همچون کشتی، وزنه برداری و تکواندو قرار می‌دهیم.

وی در پایان گفت: بودجه مختص فدراسیونها به محض دریافت از خزانه، بلافاصله در اختیار فدراسیونها قرار می گیرد تا آنان بتوانند برنامه های آماده سازی تیمهای خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *