اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آزادسازی «الرمادی» را به مردم عراق تبریک گفت

19:20 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۰۶۰
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی که به زبان فارسی و عربی منتشر شده است، خطاب به مردم عراق آزادسازی «الرمادی» از چنگال تکفیری‌ها را تبریک گفت.
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان آزادسازی «الرمادی» را به مردم عراق تبریک گفت/اتونشر2

به گزارش ،اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پیامی که به زبان فارسی و عربی منتشر شده است، خطاب به مردم عراق آزادسازی «الرمادی» از چنگال تکفیری‌ها را تبریک گفت.

در ابتدای این پیام خطاب به ملت عراق آمده است: آزاد سازی شهر الرمادی، خبری بود که همه مسلمانان دلسوز را در هفته وحدت امت اسلامی مسرور کرد. شهری که مدتی بود در چنگال تکفیری‌های خونخوار اسیر بود.

در ادامه تاکید شد: ما خوب می‌دانیم که کشور شما چگونه مورد هجوم تروریست‌های خشک مغز و بی‌رحم قرار گرفته است و نیز آگاه از این موضوع هستیم که همه این وقایع برای جدایی انداختن میان صف واحد ملت عراق و در نهایت چند پاره کردن کشور ارزشمند شماست. همچنین، به خوبی می‌توان دست قدرت‌های استکباری و برخی حامیان منطقه‌ای و به ظاهر مسلمان را پشت این دست از اتفاقات دید.

این اتحادیه دانشجویی تاکید کرد: بحمدالله شما مردم عراق با هشدار مرجعیت آگاه و هوشیاری رهبران دینی خود به خوبی در برابر این سیل ویرانگر که در اصل وحدت و انسجامامت اسلامی را نشانه رفته است، مقابله کرده‌اید و در این آزمون سخت، سربلند هستید.  بدانید در هر حال، مردم ایران و ما جوانان ایرانی حامی و پشتیبان شما عزیزان مسلمان هستیم. چه این که ما خود سالها قربانی ترور بوده و از تبعات بسیار بد آن نیز آگاهیم.

در پایان این پیام آمده است:  این پیروزی بزرگ را به شما ملت بزرگ عراق تبریک گفته و امیدواریم سنی و شیعه، کرد و عرب؛ همگی در کنار هم روزی جشن پاکسازی سرزمین‌تان از دست تروریسم تکفیری را جشن بگیرید. آن روز که به فضل خدا چندان دور هم نخواهد بود، روز خوشحالی تمام امت اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *