تشیع لندنی و اسلام‌آمریکایی با کشتار شیعیان و مسلمانان راه به جایی نمی‌‌برد/‌برخی افراد تندرو و افراطی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند‌

1:20 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۵۷۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-خطیب جمعه اراک گفت: تشیع لندنی و اسلام آمریکایی با کشتار شیعیان و مسلمانان راه به جایی نخواهند برد؛ چرا که اسلام ناب محمدی، به دنبال حفظ خون، آبرو، ناموس، مال و جان مسلمانان است.
تشیع لندنی و اسلام‌آمریکایی با کشتار شیعیان و مسلمانان راه به جایی نمی‌‌برد/‌برخی افراد تندرو و افراطی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند‌

به گزارش، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در آیین‌ عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه‌ای همگانی است، همه باید در انتخابات شرکت کرده و در تعیین سرنوشت کشور، سهیم شوند.

وی تصریح کرد: بیش از 800 نفر در انتخابات خبرگان رهبری که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند. خبرگان رهبری بعد از نهاد رهبری، مقدس‌ترین نهاد در جمهوری اسلامی ایران است که پشتوانه عظیم اسلام و انقلاب به‌شمار می‌رود.

امام جمعه اراک گفت: خبرگان رهبری یادگار کربلا، عاشورا و یادگار امیرالمؤمنین، علی(ع) است که همه باید در انتخابات اعضای خبرگان حضوری پرشور داشته باشند.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه به‌دلیل شرایط حساس کشور، منطقه و جهان، هوشیاری ملت ایران در برابر دشمنان، امری ضروری است، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ایران این است که ملت بزرگ این کشور، آگاهانه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند که این نشان‌دهند دموکراسی حقیقی در این کشور است.

وی به تأکید بر لزوم مشارکت جدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: امیدواریم در هفتم اسفندماه امسال، با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باشیم.

امام جمعه اراک با تأکید بر لزوم مشارکت جدی مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت: ایران امروز به واسطه داشتن مردمی آگاه و بصیر به مقتدرترین نظام مردمی تبدیل شده است، سرزمین ایران در زمین عشق و ایمان و معرفت و جهاد و شهادت است که انتظار می‌رود، همه با هم، با همدلی، حماسه‌ای عظیم را در هفتم اسفند بیافرینند.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگر خطبه‌ها ضمن اشاره به گرامیداشت هفته وحدت، گفت: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی و تعامل نیازمند است؛ چرا که به شدت از جریان‌های افراطی، تفرقه‌افکن و شیطان‌صفت هم‌چون وهابیت و داعش رنج می‌برد.

وی گفت: متأسفانه امروز برخی افراد تندرو و افراطی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، آل‌سعود با پول و دلارهای نفت، جریان وهابیت را به راه انداخته و کینه دیرینه خود را به‌ صورت‌های مختلف علیه تشیع خالی می‌کند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: متأسفانه در یمن، نیجریه، سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه شاهد کشته شدن انسان‌های مظلوم و بی‌گناه هستیم. این درحالی است که آمریکا که مدعی بزرگ حقوق بشر است، در برابر این جنایات سکوت کرده و کلمه‌ای بر زبان جاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: تشیع لندنی و اسلام آمریکایی با کشتار شیعیان و مسلمانان راه به جایی نخواهند برد؛ چرا که اسلام ناب محمدی، به دنبال حفظ خون، آبرو، ناموس، مال و جان مسلمانان است.

گفتنی است اشاره به ولادت باسعادت حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و... از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *